Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asureli tart


selamün aleyküm canlar .
okuyunca sasirdiniz :) evet asureli öyle uzun uzadiya asure pisirmenize gerek yok.üstelik tartin kendiside pisirilmiyor tartin tarifi bana ait .

malzeme
2 pk ülker asure ( hazir asure)
1,500 ml su asureyi pisirmek icin
200 gr kedi dili yada arzu ettiginiz bir büskivi cesidi
150 gr tereyag
20 gr  agar agar ( bitkisel jelatin )
2 pk vanilya sekeri.
250 gr mager ouark (türkiyedeki arkadaslar icin süzme yogurt )
250 maskarpone
50 ml elma suyu
100 gr toz seker
yapilisi
öncelikle asureyi suyu ve agar agari bir tencereye koyup 30 dakika karistirarak pismeye birakin o piserken
büskivileri bir torbaya doldurun merdane ile vurarak toz haline getirin bir kaba koyun üzerine eritilmis tereyagini dökerek iyice karistirin hazirladiniz bu hamuru kelepceli bir kalibin tabanina kasik yardimi ile bastirarak taban olusturun .
tabanin donmasi icin buzdolabinda 15 dakika bekletin
baska bir kap icinde maskarponeyi ouark ve elma suyunu vanilya sekerlerini ve toz sekeri cirpin hazirladiginiz taban hamurunun üzerine sürün .
pisen asureyi biraz ilitin arada karistirmayi unutmayin iliyinca pastanin üzerine döküp düzeltin buzdolabinda
4-5  saat bekletip dilimleyerek servise sunun
tartin tarifi yani konsepti bana ait dostlar dualara talibim

5 Kommentare:

  1. canım bu ne güzel bir tart böyle...
    ellerine emeklerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ablam ben ne diyeyim sana artik,MasaAllah yaaa :)
    Beni yanina çirak al noooolursun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahim razi olsun .
      ciragim sayilirsin cicegim .buraya ne eksik ne fazla yaziyorum sen uygulayinca zaten ciragimsin .ama benim senden cok sey ögrenmem gerek aslinda

      Sil
  3. Ama bu harika olmuş,ellerine sağlık canım,
    bak rüyamda sana gelmişim gördüm:))

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle