Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pancarli puding


Es selamü aleyküm dostlar .hepinize hayirli aksamlar su kisacik zaman da hemen yazayim dedim  malum aksam vakti
pancar cocuklarimiza yedirmekte zorlandigimiz ama sifasindan mahrum kaldigimiz bir sebze.tüketilmesi gerekli aslinda arada sirada da olsa bu tatliyi yapmanizi tavsiye ederim .
gerekli malzeme
1 litre  pancar suyu (Tuzsuz )
100 gr toz seker
2 pk vanilyali puding
250 gr frambuaz
ceyrek cay kasigi tarcin +ceyrek cay kasigi karanfil
süslemek icin ekstra ahududu
cirpilmis krema istediginiz miktar
tencereye pancar suyumuzu koyalim baska bir kap icersine de toz sekeri ve pudingleri koyalim

tenceredeki pancar suyundan bir miktar puding ve sekerin üzerine alalim

puding tozunu ve sekeri  karistirarak eritelim


tenceremiz kaynamaya baslamadan evvel icersine dondurulmus yada taze frambuazi koyalim icersine karanfil ve tarcinimizi da ekleyelim  ,kaynamaya birakalim. kaynayinca erittigimiz puding karisimini ilave edelim devamli karistirmayi unutmayin


kaynamaya basladiktan sonra, yaklasik iki dakika daha kaynatin

hazirlanan pudingimizi kaselerimize paylastiralim. kaseleri önce islatirsaniz puding daha kolay cikar kaseden

ben kare kaselerimi kullandim porsiyon olarak 4 kase +bir bardak cikti
siz dilediginiz formu kullanabilirsiniz


buzdolabinda yaklasik 3-4 saat dinlendirin

servis tabaklarina ters cevirip cirpilmis krema ve frambuaz ile  dilediginiz gibi süsleyin
 tarif bana ait dostlar Dualariniza talibim
afiyet olsun

7 Kommentare:

  1. Marifet budur işte:) harikasınnnn canım ellerin dert görmesin kocaman öptüm öptüm öptümmm:)))

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzel gözüküyor öyle.:)
    Hiç aklıma gelmezdi pancardan pudink yapılabileceği.
    Şahane olmuş,ellerinize sağlık.
    Şifa olsun inşAllah..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. Bu blog çok çok büyük kitlelere hitap edecek, ve çok beğeni ile izlenecek bence.. Ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Resimlerinden tut da tarife kadar ışığın tonlarına kadar herşey..MÜKEMMEL!!

    YanıtlaSil
  5. Kugum,
    zel,
    pembe esinti
    ve degmesin yagli boyam
    Allah c.c. razi olsun. bana verdiginiz destek ve güzel sözleriniz
    icin sonsuz sükran dualariniza talibim

    YanıtlaSil
  6. pancarlı puding hiç duymamıştım...
    bak paylaştığın iyi oldu canım...
    ellerine sağlık harika görünüyor...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Dün bu tatlıyı yaptım herkes çok beğendi ve şaşırdı da :) Ben pancarı çok severim ama suyunu ne yapacağımı bilemediğim için dökerdim üzülerek ama böyle değerlendirince çok sevindim.Ben pazardan kırmızı erik almıştım onunla yaptım.Çok teşekkürler tarif için.İzniniz olursa sayfamda kaynağını belirterek paylaşmak isterim.Tesadüfen buldum bloğunuzu iyi ki bulmuşum bayıldım
    https://www.facebook.com/Papatyaninguncesi

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle