Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Objektifimden (babalar günü )

Es selamü aleyküm dostlar .
günümüzde anneler günü hazirliklari aylar öncesinden baslar babalar günü ise sessizce gelir ve gider .
aslinda onlarin sevgileri asla bir güne sigmaz haklari ödenmez .
islamiyet seneler öncesinde bu sevginin önemini  belirtmis .ama bir güne degil bir ömüre sermis bu sevgiyi .

Anne ve babaya şefkatle bakmak, hac sevabına vesile olur
Anne-babanın kalbini hoşnud etmek, yüzüne şefkat ve sevgiyle bakmak, Cenab-ı Hakkı çokça razı eder
Resulullah (asm) anne-babanın yüzüne şefkatle bakanın sevabı hususunda şöyle buyurmuştur:
“Kim ana-babasının yüzüne şefkat ve merhametle bakarsa, Allah-ü Teala onun için makbul olan bir haccın sevabını yazar.” 1

Peygamber Efendimiz s.a.v
“Anne-babanın yüzüne merhametle bakana, hac ve umre sevabı yazılır.” buyurunca:
“Günde bin defa bakarsa da böyle midir?” denildi. Cevaben buyurdu ki:
“Günde yüz bin defa baksa da…” 2

anne ve babasi yaninda olanlar ne sansli kiymeti biline diyorum ve

Canim babamin  ve tüm babalarin babalar günün kutlu olsun .

ulu cinarim seni seviyorum iyiki benim Babamsin ,Rabbim ömrünü arttirsin basimizdan eksik etmesin

[1] Nehc’ul- Fesaha
[2] Riyaz’ün Nasihin

3 Kommentare:

  1. Hayırlı kandiller bitanemmm , ne olur kızma bana gelemiyorum okuyamıyorum,yorum yazamıyorum diye innaki biraz işler rahatlasın o zaman doyacağız bir birimize ...
    seni hiç unuturmuyum çok üzüldüm sen öyle deyince ama bazen yarım saat fazla uyuyabilmek için aç gidiyorum işe günde bir öğün yemek yer oldum,beni anlayışla karşılayacağını biliyorum, kalbimdesin dualarımdasın, seviliyorsun öptüm en kocamanından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasil kizarim sana ben
      farkindayim can,isler rahatlar düzene girer yeterki sagligina birsey olmasin Allah muhafaza
      özlenmektesin bilesin. sen bakma bana ben kaprisli bir hatunum ;)
      sarildim özlemle

      Sil
  2. Bu arada aklıma ne geldi babama gittim babalar günü için,
    ama babalar gününü kutlamayı unuttum:)))
    kaprislişim benim ben seni her halinle severim arkadaşım.
    hem kapris te lazım arada:)))

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle