Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recelli rulo pasta


4 yumurta
6 yemek kasigi sicak suyu mikseriniz en yüksek devirde  beraberce bir dakika cirpin
200 gr sekeri yavas yavas  bir dakika icinde serpistirin ve iki dakika daha cirpin
150 gram un ve70 gr nisasta Bir silme kahve kasigi kabartma tozu beraberce ayri bir kapta  karistirip,cirptiginiz malzemeye ekleyin  ve simdi cok karistirmayin ki hamur sönmesin yagli kagit serilmis tepsiye döküp spatula yardimi ile düzleyin
200 derece önceden isitilmis firinda yaklasik 12-15 dakika pisirin

cikan hamuru tezgahin üzerine bir bez serin  
 üzerine bir iki yemek kasigi toz seker serpin pisirdiginiz hamuru  kagidiyla alip ters cevirip bezin üzerine birakin alttaki kagit üste gelecek kagidi  biraz islatip elinizle islatip cikartin
bezin yardimi ile hemen  hamur sogumadan kivirin .biraz bekleyin o sekilde sogusun

diger tarafta 5-6  kasik arzu ettiginiz receli elekten gecirin
ben kizilcik kullandim. hamuru tekrar yavasca acip elekten gecirdiginiz receli sürün.

ayri bir kapta bir tüm paket kramsantiyi 1 su bardagi soguk sütle cirpin.
cirptinizi santiden bir miktar recelin üzerine sürün hamuru tekrar bez yardimi ile kivirin  kalan krem santiyi üzerine arzu ettiginiz sekilde sürün  ve süsleyin
buzdolabinda sogutup dilimleyerek servis yapin .

afiyet olsun

5 Kommentare:

  1. heeeey rulo pasta ölürüm. muzlusunu biliyom tebisi. gelcem yine ama.
    :)
    bende bir miminiz var.
    :)
    belki yemek tarifi önüne yazarsınız siz de zeliha veya bir kase lezzet gibi. onları da mimledim. hoş bir mim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Pastaya kim hayır diyebilirki afiyet şifa olsun..

    YanıtlaSil
  3. CANIM BENİM NARİN ZARİF LEZZETLİ BİR PASTA OLMUŞ
    ELLERİNE SAĞLIK.MÜKEMMELSİN..

    YanıtlaSil
  4. yaa bu ne güzel.
    kızılcık reçelli rulo pasta.
    bu pastayı denemem lazım.
    biliyo musun, sanırım bi kerede hepsini yerim ben bunun.
    :)
    çilekli turunçlu karadutlu ah ah çok güzel olur.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yemeyeceğim sadece üstünü parmağımla sıyırayım yeter:)))
    nasılsa bana kalır böylece:))
    marifetli arkadaşımmmm,senin kızçe çok şanslı, öptüm ikinizide en kocamanındannn.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle