Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Havuclu Zencefilli maffin

tarif aksama demistik degilmi :) söz verdigim gibi herseyi silkeledim, oturdum tarif yaziyorum
havuclu zencefilli maffin, lezzet olarak havuclu kekten cok baska bir lezzet. denemeden bilmeniz de mümkün degil ,biliyorsunuz ..
yapmasi basit, miksere ihtiyacimiz yok. bol havuc gerekli yanlizca
malzeme
600 gr ince rendelenmis havuc
400 gr un
100 gr nisasta
220 gr toz seker
1 pk kabartma tozu
1 kahva kasigi silme karbonat
2 kahve kasigi rendelenmis taze zencefil (yoksa 1 kahve kasigi toz kullanabilirsiniz
2 yumurta
120 ml sivi yag
300 gr yogurt
200ml krema
yarim su bardagi dogranmis ceviz
1 su bardagindan biraz az kuru üzüm

öncelikle üc ayri kap cikariyoruz tezgaha bir tanesine havuclari rendeliyoruz
bir tanesine unu,nisastayi,kabartma tozunu karbonati koyup karistiriyoruz
diger bir kabimiza yumurtayi ,yogurdu ,kremayi,siviyagi,sekeri zencefili koyup
 cirpma teli ile biraz cirpiyoruz

sivi karisimi ,unlu karisimin üzerine bosaltiyor ve cirpma teli ile iyice yediriyoruz

en son havucu ,kuru üzümü ,ve cevizi ekleyip iyice karistiralim

firinimizi önceden her zaman oldugu gibi isittik 200 derecede
maffin kaliplarina kagitlari koyup kaliplarin 4/3 dolacak sekilde paylastirdik
belirtmeliyim bereketli bir tariftir ilk denemenizde yarim ölcü yapabilirsiniz


servis yapmadan evvel bol pudra sekeri serpiyoruz
dilerseniz eritilmis cikolatada yapabilirsiniz hayal dünyaniza kalmis
tarif bana ait
afiyet olsun dualariniza talibim

2 Kommentare:

  1. Bunun üzerine krema da çok yakışır !

    YanıtlaSil
  2. Ama bunlar çok sevimli:)) üçer üçer ağzıma sdoldururm ben onları:))
    ağzım doluykende teşekkür öpücüklerimi kondururum yanağına :))
    öptüm...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle