Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birlik cafe acilis

 hayirli günler dostlar .
cok sey yazmak istememe ragmen malesef resimlerle yetinecegiz .inanin bilgisayarim beni cok zorluyor :(
dernegimizin acilisina ait resimleri paylasayim istedim .
söze bir hadisi serifle baslamak istiyorum sonrasinda resimler ;)

"Kim iyi bir cigir acarsa,ona hem kendi ecri,hemde o cigirdan faydalananlarin sevabi kadar mükafat vardir.
Kim de kötü bir cigir acarsa,o cigiri izleyerek kötülük isleyenlerin günahi kadar günah ,hic bir eksilme olmaksizin onunkine eklenir ,.Hadisi serif ..

iyiliklere niyet ettik rabbim utandirmasin emegi gecenlerden Allah gani gani razi olsun
acilisimizda Bezirksvorsteherin bayan   Ulrike Zich  tesrif etti .


hazirliklar tamam

herkez bu ani sabitlemek istiyor hakillar,da

acilis konusmasi
 herkez sabirsiz bir an evvel acilis olsun istiyorlar 



hadi kesin artik

hayirli olsun

belediye baskani önceligle ziyarete acildi


 

elhamdülillah gülen yüzler

ziyaretci defteri kösesi



arka tarafta servis icin hummali calisma


disarisi da bir hayli canli


kesilmeyi bekliyor ;)

kesin  artik o kadar yoruldunuz emeklerinizin karsiligi ise bir pasta olamaz


yalnizca pastayi yapan olarak bir dilimde ben keseyim ;)

dilerim hep böyle dolu dolu olsun

 Ulrice hanim  sicak kanli bir insan
 kendi servisini kendisi yapti bazi anlar


havanin güzel olmasi ayri bir sansti
hamdolsun

yanliz birakmayan dostlar



;)

 esim ve abiye sonsuz  tesekkürler . bizi  yanliz birakmadiginiz icin


dostlarin güzellikleri  okadar cok ki hepsini resimleyemedim




bir dilimde size getirdim .
dua buyrun  ki hayirli olsun hayilara vesile olsun
selam ve dua ile

25 Kommentare:

  1. ABLAM!!..Aynur ablam Nurgul ablam..gozlerim doldu..yalan..agliyorum..
    Yaninizda olmak isterdim..
    Masallah cok guzel cok guzel hersey.

    YanıtlaSil
  2. tekrar hayırlı uğurlu olsun ablacığım...
    kazancınız helalinden olsun...

    kareler çok güzeldi, mekanda çok frak çok beğendim...
    keşke oralarda olsaydık da gelebilseydik :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel yüzlü arkadaşımm
    bir insanın ruhunun güzelliği bu kadar mı yüzüne yansır Yarabbim.
    ellerine yüreğine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  4. Sirinem Allah razi olsun yavrum .gayri müslim ülkede rahatca gidilip sohbet edilebilecek bir mekan ama bunun yaninda egitim olacak insAllah niyet ahiret
    kim bilir Allah kismet eder gelirsin

    kugum
    asil kadinim bakan gözlerindeki yüregindeki güzellik o .
    Allah seni cok sevsin bitanem sarildim özlenmektesin inan

    YanıtlaSil
  5. Dilimimi aldım ve Rabbimden hayırlara vesile olmasını diliyorum..
    Ne hoş,ne samimi bir açılış olmuş.
    Sırf senin pastandan gerçek bir dilim almak için bile gelirdim ya,ah işte mesafeler:)
    Tekrar hayırlı olsun canım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  6. Maşallah çok güzel bir açılış olmuş.
    Hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun
    Dostlukla

    YanıtlaSil
  7. Ablacigim bana hemen adresini ve saat kactan kaça açık onu yazarmisin.mutlaka gelicem ınşallah

    YanıtlaSil
  8. Ablacigim hayırlı uğurlu olsun.çok sansliyimki aynı şehirde yaşıyoruz.adresini ve açılış saatlerini yazarsan mutlaka ziyaret edeceğim.şimdi sen devamlı birlik kafede olucaksin değilmi?

    YanıtlaSil
  9. Rabb.im her daim yanınızda yamacınızda olsun güzel insanlarla karşılaştırsın sizleri.Hayırlı uğurlu olsun..
    Yüreği yüzüne yansıyan nadide insanlardansın.
    Kalbinin sahibine emanet ol kardeşim..

    YanıtlaSil
  10. leylacim ben devamli orada olmayacagim ablam ,ama adresi ve acilis kapanis saatlerini sana yazarim

    zeynebim ecmain olsun
    dualarin güzel sözlerin icin binlerce kez sükran
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  11. mübarek olsun canim RABBIM hayirli islere vesile kilsin bu hos mekani avrupa gibi küfür diyarinda islam talibeleri yetistirmeyi nasip etsin kuru kalabaliklar degil bilincli amacin gayenin suurunda insanlarla doldursun mekaninizi insALLAH.ve sennn piril pirilll nurlar gibi cikmissin resminde anladimki bir kez daha cokkk özlemisim seni bideneemmm....kokladimmmm empatiiii.....

    YanıtlaSil
  12. Caann hayırlı uğurlu olsun, inşallah hep dolup taşsın :)Rabbim maddi manevi bereketlendirsin inşallah..Ben de gelebilseydim ahh..

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı uğurlu olsun rabbim hizmetlerinizi ve Kafenizin kazancını bereketlendirsin inşaallah...Rabbim ulaşmak istediğiniz hedeflerinize ulaştırsın hem bu dünya da hemde ukbada...

    YanıtlaSil
  14. Ablacımmm vallahi okurken nasıl heycanlandım anlatamam. Heleki o güzel yüzünü gördüm inan elim ayagım titredi. Herşeyin hayırlısı olsun benim güzel ablam...

    YanıtlaSil
  15. Maşallah maşallah...
    İçinde emek ve Allah rızası olan herşey mutlu hedefe ulaşır.
    Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  16. Abblammm. İş koşturmacası arasında fırsat bulup sizlere vakit ayıramıyorum. Affedin beni. Yaradanım utandırmasın, bereketli hayırlı kazançlar nasip etsin. Hedeflerin, hayallerin, emin adımlarla, Allahımın izniyle gerçek olsun. Müdavimlerin çokça olsun. Mutlulukların paylaşılma noktası olsun. Kelimelerimin yetmiyor duygularımı anlatmaya... HAYIRLI UĞURLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  17. canlarim hepinizden Allah razi olsun .
    bilgisayarim ile basim biraz dertte, takilip kaliyor bazen
    hepinize tek tek cevap yazmak istiyorum ama olmuyor bagislayin beni
    hepinize sevgiler

    YanıtlaSil
  18. hoş haberler hoş fotolar.
    hayırlı olsun.
    :)
    pasta çabuk bitmiştir.
    :)

    YanıtlaSil
  19. emeklerinize saglik...
    hayirli ugrlu olsun insallah...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı olsun.. Rabbim her daim yar ve yardımcınız olsun..
    Ayrıca bunu yazmadan edemeyeceğim: Size karşı ayrı bir muhabbetim ve sevgim var. Sebebsiz ve karşılıksız..

    YanıtlaSil
  21. Allah razi olsun zisuur
    Allah icin bir birini sevmenin adidir o sevgi ve muhabbet
    dilerim yüregindeki yerim daim olur
    ve Allah icin muhabbete bir selam yeter
    selam ve dua ile canim

    YanıtlaSil
  22. Amin inşaAllah.. Allah razı olsun..
    O zaman baki dua ve selam ile..

    YanıtlaSil
  23. Ne kadar sevindim bilemezsin ablacım..Fotoğrafınada bayıldım , insan birbirini Allah için sevince kanı kaynıyor da sanki kardeşini görmüşcesine coşuyor..

    Her şey gönlünüzce olsun..Hayırlı cumalar

    Güzel yorumlarınız hediye tadınca benim için..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Canim melek ablam hayirli olsun... uzun zamandir blogunu acmamistim.. yine pastalarin en guzelini yapmissin... Tektrar hayirli olsun ablammm. Sidre)

    YanıtlaSil
  25. Almanyyanin hangi sehrindesiniz

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle