Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Galatasaray pastasi

Hayirli pazarlar dostlar .
yine ayni model sayiir ama bulunsun istedim blogumda  ;) biraz süsleme degisik ve forma degisik :)
neden hep ayni tip ? diye soranlara, baska türlüsüde olur diyecegim.
 ben dilerim  ki pastadan kücük bir kirinti dahi olsa israf olsun istemem ,dilimlerin boyutu hak gecirsin onu hic istemem .fazlaca kisiye hitap etmeli ev sahibesini utandirmamali yetmeli
dilimler ona kücük buna büyük olmamali ,süslemeler dahi yensin isterim  kesmemeli insani ....
ve mutlak su biline
acemi isi ancak  bu kadar olur ibaresini mutlaka paylasirim .sonucta acemiyim bu isin ustasi asla degiilim
ben bunlari böyle düsünürken hep bu ebatta ve bu model tercih ediliyor .nedense :)
pastamizin ici frambuaz ve kendi konseptim olan kremam var boyalarim elbetteki dogal..
hazirladigim yavrumuza Allah saglikli hayirli ömür diliyorum
selam ve dua ile canlar

13 Kommentare:

  1. nefis nefis.. keşke yaptığımız her işte bu kadar hak gözetebilsek, israf etmemeye özenebilsek..

    ders aldım; çok ihtiyacım vardı..

    YanıtlaSil
  2. kedi canini senin ;) estafurullah ablam
    seviyorum seni ben
    benim adim hidir elden gelir budur diyorum ancak

    YanıtlaSil
  3. Ellerineee sağlık canım ,canımm neden güzel biliyormusun sen sadece yapmıyorsun içine emekten öte ruhundaki her şeyden biraz katıyorsun ,seviliyorsun.
    bu arada sadevederin, yani deep'in bloğuna bak senide tanıtmış meşhur oldun kız:))

    YanıtlaSil
  4. S.a Melek Ablacigim döktürmüssün yine, seni cokkkkkkkkk özledim inanki, ellerine saglik, biran önce kavusmak dilegi ile..........Neslihan Kibaroglu

    YanıtlaSil
  5. aleyna aleyküm selam neslihanim bende özledim yavrum
    yorumun icin cok tesekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. asil kadinim kugum
    sagol can
    deeptone sagolsun beni cok mutlu etti tesekkür borcluyum
    sarildim özlemle

    YanıtlaSil
  7. ablacim oglum bunu görür görmez bunun trabzonsporunu isterim diye tutturdu beklerik yane :))

    YanıtlaSil
  8. Ablam yapar :)
    Sarıldımmmm bu gün Montag mı???

    YanıtlaSil
  9. evet Montag
    hayirlarin rahmetin bereketin oluk gibi verildigi gündür pazartesi
    hayirlara gark olsun insAllah
    bende sarildim hemde özlemle

    YanıtlaSil
  10. heeey benim takııım.
    :)
    tabi ki güzel olmuş.
    :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel pastalar var burada özellikle buna yorum yazıyorum ,çünkü bu renkleri severim:)) eline sağlık...

    YanıtlaSil
  12. hosgeldin mehtap
    cok tesekkür ederim ziyaretine gelecegim ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ben boncügün oglü alkan melek teze pastam cok güzel ellerine saglik seneye geneistiyom sagilar sevgiler

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle