Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

objektifimden ( kücük isler )


ihlas ile yapilan kücük bir is ,senelerce yapilan ibadetler gibi kazanc ( sevap ) hasil eder ..

imami Rabbani ....


canim babam ..
bu resime bakinca her sabah 4 de kalkip ,suya isladigin ekmekleri kuslar icin hazirlayisin geldi gözlerimin önüne ..onlar icin cabalayislarini  resimledim kare kare balkondan, her hareketini sabitledim dondurdum
karelere bu yaziya o resimleri eklemeliydim aslinda ...
heyecanli hazirliklarini izledim balkondan . önceden  bir bidonu keserek biraktigin ve hergün tazeledigin suyunun kabini nasil özene bezene yikadigini seyrettim .
sonrasinda  sen varacagin yer icin yol alirken ,köse basina varmadigin halde daha ,
 müsamasiz 60 .70 sercenin  yani cocuklarin  üsüstüler biraktiklarinin üzerine .onlar ziyafet cekerken .Ben dua ettim kendimi sahit tuttum yaptiklarina
yarabbi senin rizani gözeterek yapti babam dedim
sahidim babam sahidim

4 Kommentare:

  1. Kolay kolay girmez bu yüreğe kimse girdiyse bilki çok değerlidir ve asla kaybetmek istemem , seviliyorsun be insan evladı seviliyorsun...
    Özledim bilesin özledim...

    YanıtlaSil
  2. daim eylesin yerimi
    yüreginde yaradan insAllah kugum

    YanıtlaSil
  3. Sen gideli uğrayamıyorum buraya..özledim..özledim yazarken bile doluyor içim.

    YanıtlaSil
  4. yanliz degilsin her daim nerde olsan nerde dursan nerde hissetsen bilki ordayim yanindayim sahitligindede yanindayim yanliz degilsin bedenen olamasada yanindayim yanlarindayim..ve her zaman derim ben cok sansliyimm duadayim RABBIMM O kirintilardan sevaplarindan ezanlarla birlikte baba yüregiyle yapilan dualardan mahrum egleme bu garibi..su yalan dunyadaki gurbeti ahiretimizde vuslatta erdir doyulamayan kokularina sevgilerine doyur yarabbi....

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle