Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sarimsak sirkesi

Es selamü aleyküm dostlar
hayirli bir hafta dileklerimle sizlere kücük bir lezzet sirri ile geldim ilerleyen günlerde yayinlayacaktim
ama cuvaldizim fiyuvitim
http://fiyuvfit.blogspot.de/ istegi ile öne aldim
sarimsak sirkesi diyorum ben buna .sarimsagin sifasi sirkeyle bulusunca daha da bir katlaniyor.
sirke ise sifanin özüdür. mümkün mertebe kullanin kullandirin .
bu islemle kokusu yogun olmaz, mideyi fazlaca rahatsiz etmez .
yapilisi kolay peki nerelerde kullanmaliyiz
tüm salata soslarinda, corbalarda ,makarnalar ,da sebzelerde
bir yemek kasigi ilave etmeniz cok seyi degistirir .
söyle yapiyoruz sirkemizi
miktar arzunuza kalmis
benim resimdeki saklama kabim uzunca bir süre yetiyor
icindeki miktari vereyim ben, siz isterseniz arttirin
250 ml sirke mümkünse elma sirkesi olsun (herseye uyar )
1 orta bas sarimsak
tuz
Kabiniza önce sirkeyi doldurun sarimsaklari soyup icersine piresleyin
bir cay kasigi kadar tuz koyup calkalayin bir gün sonra kullanabilirsiniz 
 buzdolbinda saklamalisiniz  
kullanacaginiz zaman temiz bir kasik ile alip kullanin
sirkesi azalinca üzerine sirke ekleyebilirsiniz
sarimsagin etkisi bir ay kadar kalir sonra tazeleyin
tazeleme islemi söyle sirkenizi süzgecte süzüp
tekrar sarimsak piresleyin yada sirke eklemeden bitirin
bozulmadan dolayimi yeniliyoruz sirkemizi ? hayir görüntü ve yogunluk acisindan yoksa bozulma olmaz aylarca kalabilir
afiyet sifa icine katildigi  herseyde lezzet olsun insAllah
dualara talibim

9 Kommentare:

  1. sarımsak sirkesini hiç duymamıştım...
    sayende öğrendim canım...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık aklını seveyim canım hamarat arkadaşım,ablam canım herbişeyim işte da:)

    YanıtlaSil
  3. EEE bundan sonra bir işkembe çorbası tarifi yakışır buraya ...
    ellerine sağlık ablacım güzel düşünmüşsün yine güzel insan..

    YanıtlaSil
  4. aaaa hiç bilmiyorum ama yaparım.
    sarımsak sirkesi. adı çok güzelmiş.
    sarımsak çok severim sirke de.
    sarımsak zaten ilaç gibi bide.
    iştah açıyo tebisi.
    :)

    YanıtlaSil
  5. iyi fikir olmus cani Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  6. Sarımsak sirkesini ilk defa duydum. Yağın içinde bekletme dışında birde bunu denemeliyim.
    Taşköprüden bol bol sarımsağımız gelir, üreticelerden de duymamıştım...
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok pratik ve faydalı ellerinize sağlık..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. ben de yapacağım inşallah bloguna paylaşımlarına hayran kaldım Allah razı olsun muvaffak etsin bacımm :)

    YanıtlaSil
  9. Şahane olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle