Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ancuezli Karnabahar yemegi

es selamü aleyküm dostlar hayirli pazarlar .
karnabahar severmisiniz ? ben cok severim  her türlü cesidini
 nasil olursa olsun. ister salata ,ister kizartma, isterse yemegi .
alisila gelmis  karnabahar tariflerinden biraz tezat yine benim yemegim
 bu haliyle biz severek tüketiyoruz .hele yaninda beyaz ekmek var ise sayet doyulmaz 
gecenin 11 de dün gece ask yasiyordum karnabaharla mutfagimda :) 
gec yemenin bedelini ise bu günde bas agrisi ile ödüyorum 
dilerim beyenirsiniz 
malzeme 
bir oldukca büyük karnabahar yada iki kücük 
1 kuru sogan 
5 adet kurutulmus domates 
1 kurutulmus sivri biber 
4 tane ancuez 
2 dis sarimsak 
3 yemek kasigi kapari 
1 cay bardagi siviyag 
1 ymek kasigi biber salcasi 
1 kahve kasigi toz kirmizi biber 
yarim limon suyu 
1 kutu dogranmis konserve domates (400 gr)
tuz karabiber muskat

karnabaharlari yikayip gelisi güzel dograyalim ortalarini cikarmaniza gerek yok tüm olarak dograyin 

kesme tahtasina sarimsagi kapariyi anceuzi kurutulmus domatesi bir birine harmanlayarak dograyin 

siviyagi tencereye koyalim dogradigimiz soganlari ve ancuezli kaparili karisimi 
kurtulmus domatesi ekleyelim 
kuru biberi ufalayalim bir kac dakika kavuralim dibini sarmaya baslarken salcasini koyalim 

hemen üzerine karnabaharlari ekleyelim hemen ardindan bir cay bardagi sicak su ekleyelim 
tuzunu karabiberi ve toz kirmizi biberi serpistirip kapagini kapatalim karnabaharlar biraz sinince 

karnabaharlarin üzerine konserve domatesi ve limon suyunu ilave edip  
bir cay bardagi daha sicak su tuz karabiber ve bir miktar muskat ekleyip kapagini kapatalim 
 orta ateste 25-30 dakika pisirelim 
pisince servise sunabilirsiniz ben düsünmeyin derim 
ancuez mi dediginizi duyuyorum cünki ;) tarif bana ait canlar 
afiyet olsun dualariniza talibim 



11 Kommentare:

  1. Allahım nasıl güzel bir yemek bende seviyorum karnabaharı hemde çoooook ellerine sağlık bitaneeeem canım :)

    YanıtlaSil
  2. Canımm ellerine sağlık, en sevdiğim yemeklerden biri ,ellerinden yemekte nasip olur umarım:)) öptüm.

    YanıtlaSil
  3. nefiss görünüyop teyzem ellerine sağlııık:)

    YanıtlaSil
  4. Karnıbaharı çok seviyorum hemde çok ama böylesini hiç yemedim,gerçekten farklıymış ama çok lezzetli olduğuna eminim,sen güzel diyorsan öyledir..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. lezzetli görünüyor...:)

    Tugba

    YanıtlaSil
  6. Çok çok güzel görünüyor ama ancuezli ilk defa duyuyorum:) Eminim tadı da görüntüsü kadar harikadır. Ellerine sağlık ablacım!

    YanıtlaSil
  7. @siyahkuğu
    insAllah kugum Allahim göstersin o günleri

    YanıtlaSil
  8. @Simge Keskin
    cok kisi tarafindan bilinmiyor simge
    lakin cok lezzet katar ve hic anlasilmaz yemekte

    YanıtlaSil
  9. Sen yaptıysan lezzetlidir diyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Ablacım ne zamandır aradığım duayı paylaşmışsın bloğunun alt kısmında. Şimdi şöyle bir inceleyince farkettim :) Rabbi'r-rahîm razı olsun can ablam.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık ablacım sebze yemekleri en sevdiklerimm :)
    bende ancuezi ilk defa duyanlardanım :) öğrenicek çok şeyimiz var senden :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle