Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boyamin güzelleri





hayirli geceler canlariiiiiiim bolca resim var degilmi
bu tüm güzelllikleri degmesin yagliboyam yapmis kendileri canim cigerim takipcim sag elim .
ellerine saglik canem sifa olsun .
degmesin yagli boya sablon cekilisi yapiyor kacirmayin yaptigi muhtesem sablonlarin bir tanesini hediye ediyor bu firsat kacmaz diyorum hemen buraya sablon cekilis
resimde görmüs oldugunuz tariflerimin likleri asagida
Nar eksili zencefillli tavuk
Revani
acma tadinda pohaca
zebra kek
karamelli elmali pasta

ellerine saglik boyam yaptigin hersey icin sonsuz sükran
iyiki varsin nice yillara degmesin yagli boya . siyah kugumdan kopya cektim ben kutlamayi unuttum ama o benden önce yazmis asil kadinim benim 

9 Kommentare:

  1. Ne marifetliymis tu tu tu masallah :) tesekkuuuuuuur :)

    YanıtlaSil
  2. Pek güzel olmuşlar... ee ne de olsa usta kuvvetli :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sevgili Melek...bayildim sayfana, blogun. Verdigin emege, tariflerine, üslubuna... yani sahane bir blog . Insallah bende bundan sonra takipcin olmak isterim, tariflerini uygulama isterim...sevgilerimle, kolayliklar dilerim...

    zehra

    YanıtlaSil
  4. en di oskar gooz tu zebra keyk!
    bi gün deniycem ben de.
    ne pahasına olursa olsun.
    azmı cezmi kasteyledim!

    PS: yağlı boyanın onuncu doğum gününü birlikte kutlayalım mı ya allah ömür verirse?

    YanıtlaSil
  5. istemek yapmanin yarisi semmam
    Allah göstersin insAllah o günleri

    sevgili eya zehra güzel sözlerin icin sonsuz sükran
    elbette mutluluk duyarim bende sevgilerimi gönderiyorum

    aynuruuuum kocaman sarildim sana

    boyam öyledir kendileri ;) nazar etmeyin ne olur calisin sizinde olur tütütütütüttütü masAllah

    YanıtlaSil
  6. Kuzum ben geldim nasılsın.
    İşte muhabbet bu
    Seninde değmesin yağlı boyamında ellerinize ve gönüllerinize sağlık:)))
    Ayrıca güzel yorumlarına teşekkürler bir gün görüşmek ümidi ile:)))

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik yagli boya, hepsi de birbirinden leziz görünüyor.
    Melekcim senin pogacandan bende yapmistim, hakikaten cok güzel oldu.
    Allah senden razi olsun canim.firdevs

    YanıtlaSil
  8. yine döktürmüşsün ablam...
    ben hepsinden istiyorum :))

    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık efendim hepsi pek lezzetli görünüyorlar...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle