Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Metobolizma hizlandiran salata

hayirli aksamlar canlar .
dünden beridir birsey ekleyemedim aklim sizlerde idi .lakin yakama yapisan tansiyon 
beni  rahat birakmadi yine dün yemek falan hak yetire idi .
hamdolsun bana cokca dua etmenizi istiyorum bazi hallerin ilaci yoktur
 bu hal öyle bir hal o yüzden dua edin  .
bu tarifimiz televizyondan .aaa dediniz Allahneverdiyse televizyon seyretmis :) 
dün gelen tansiyon krizini atlatmak icin sedirime uzandim televizyon acik kalmis esim evde idi ben kumanda elimde kanal gezerken bir kanalda ismini vermeyecegim reklam olmasin metobolizmayi hizlandiran salata deyince duraksadim güzel güzel salata tarifini izledim .kirk yilin basinda tansiyon ise yaradi :D aklimda kaldigi kadar yaptim.fazladan üzerine nar eksisi ekledim .yedikten sonra fark ettimki cok doyurucu bir salata blogumda bulunsun istedim yemek yapilmadigi günlerde yaninda bir tost ile bir ögün gecistirilebilir .
malzeme 
1 bardak bögrülce (kuru halde )
1 kirmizi sogan 
2 sap kereviz yada kerevizin cegregi 
yarim su bardagi iri dogranmis ceviz orjinalin de badem var soyulmus 
12 adet cekirdekleri cikarilip  dogranmis zeytin 
yarim iri kirmizi biber kapya biber oluyormus türkiyedeki ismi :)
3 adet domates orta boy 
yarim bag maydanoz 
6 kasik zeytinyag 
yarim limonun suyu 
2 yemek kasigi nar eksisi 
tuz karabiber 
kisnis nane  
öncelikle börülcemizi hasliyoruz ben aksamdan islamadim siz planli yapacaksaniz aksamdan islayip süzün daha sonra yumsayincaya kadar haslayin .ben islamadan yikayip hemen düdüklüye koydum 
20 dakikada haslandi süzdüm 


ben kiraz domates kullanmistim görüldügü üzere ,
sizde kullanabilirsiniz dörde bölmeniz yeterli
 yok kulanmiyorsaniz domatesten baslayarak sirasiyla dogranacak tüm malzemeyi dograyin  salata tabagina koyun ama maydanozu en son üzerine  serpistirecegiz en sona birakin 

  
zeytinyagini limon suyunu nar eksisini tuz karabiber baharatlari nane ve kisnis bir cay kasigi olmali 
bir kapta karistirip börülceye döküp karistirin .hasladiginiz börülceye sosunu önce koyalim bir bes dakika bekletelim ceksin icersine daha sonra 

dogradigimiz malzemelerin  üzerine gezdirelim börülcemizi.en  üzerine maydanozu serpistirelim 
biraz alt üst ederek karistiralim 
servise hazir afiyet olsun dualara talibim canlar 


12 Kommentare:

  1. salata enerji deposu olmus.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. çok çok beğendim. hrika hazırlanmış. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Oy ooyy, Tv de izlermiş :)
    Salata da renk cümbüşü maşallah..,Ellerine sağlık caann ..

    Bu salata şimdi metabolizmayı mı hızlandırıyor? aldım gitti :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım. Ben de yıllardır tansiyon ilacı kullananlardanım.. İnşallah tez atlatırsın. Salatan şahane. Bende çocukluğumdan bu yana taze veya kuru börülce çok sevenlerdenim..Ellerine sağlık..Öptüm. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. şu an metolobizmam öyle hızlı ki relüm sağolsun tuttu demin ve ahirete gittim geldim sanki

    hala titriyorum ama sakinleşti biraz sankii
    Allah kimseye vermesin bu mide hastalığını ve diğer hastalıkları tabi
    şikayetçi değilim elbet, hamd olsun bana da bu imtihanı vermiş Rabbim..
    Yüzümün akıyla çıkarım inşaAllah...

    size de geçmiş olsun...
    Rabbim tüm dertli kullarına rahman ve rahim ismiyle muamele etsin...
    Amin...

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun..allah şifa versin..
    Salataları hep çok sevmişimdir içinde ne olursa olsun farketmez ama bu salatanın da ayrı bir albenisi var..Ellerinize sağlık..İyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun..kendinize dikkat edin sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. salataya asla hayır demem :)))
    enfes görünüyor...
    şimdi bile olsa yerim :))
    ellerine sağlık ablam...

    YanıtlaSil
  9. bu salataliktan cikmis baya baya yemek olmus bidenem

    YanıtlaSil
  10. Canım arkadaşım çok geçmiş olsun.Kendine dikkat et. Salatanda nefis görünüyor.Güzel Allahıma emanet ol.Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  11. öğlen sendeyim ablacımmmm :)

    YanıtlaSil
  12. sözümü tuttum geldim :) bu güzellik hızlandırmasında kim hızlandırsın içinde yok yok maşallah :) ellerine sağlık ablacım,tamıtamına benlik ımmm :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle