Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

objektifimden ( benzerlikler)

                                           
bir gün hz Muhammed s.a.v ashabiyla otururken huzuruna bal getirilmis .
hz peygamber orada bulunanlara "bu nedir diye sordugunda ,herkez "baldir ,Allahin Resulü,
demis Hz Ali ise ancak tattiktan sonra "baldir ,cevabini vermis .bu durum Peygamberimizin hosuna gitmis
ve"dogrusunu Ali söyledi buyurmustur .
&
cogu kez nitelik önemlidir .gözleri görmeyen Ummu mektum icin gökten vahiy inmisti.

                                                                 benzerlikler yaniltir ... 
                            aci söz bazen derin bir sevgiden dogar .ama insan sadece bu aci sözü duyar;
                                                   o sözün ciktigi sicak yüregi görmez


kemal ural 


5 Kommentare:

  1. Selamun aleyküm bitanem nasılsın canım benim umarım iyisindir ne kadar güzle bir yazı bu daha önce okumadığım için kendimden utandım.
    sarıldım

    YanıtlaSil
  2. Kucuk sey yoktur..
    Allah razi olsun ablam..insallah bir gun alacagim bu kitabi..
    Sarildim,kokladim.

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun canım.İnşallah iyisindir..

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle