Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Albeni kurabiye

hayirli geceler dostlarim canlarim kimler uyanik ?? 
yarin belki firsat bulamam o sebebten simdiden yazayim dedim .
hava soguk buz gibi dolayisi ile disari cikilmiyor otur otur bunaliyor insan basimin agrisindan hic birsey yapmadan gecirdigim dünden sonra bu gün bari birseyler yapayim dedim .yatsi vaktinden sonra aklima sevgimin istedigi boyasiz saglikli kurabiye düstü .ne yapabilirim derken dönenirken kizimin cikardigi ekmek kutusunu dolaba koyarken pancar suyu bana göz kirpti 
sonrasi rabbimin izni ile dile geldi ortaya bu cikti .tarif bana ait beyenilmesi umuduyla 
buyrun 
malzeme 250 gr oda isisinda tereyag 
250 gr toz seker 
4 yumurta 
500 gr un 
100 gr pirinc unu 
1 pk kabartma tozu 
150 ml pancar suyu 

üzeri icin 
5 yemek kasigi pudra sekeri dolu dolu 
2,5 yemek kasigi pancar suyu
&
9 yemek kasigi pudra sekeri 
3,5 ymek kasigi süt
öncelikle oda isisindaki tereyag ile sekerimizi cirpalim 
öyleki seker kaybolsun icersinde

bir kabin icersinde unu, pirinc ununu, kabartma tozu karistiralim 

tereyagi iyice karisinca sekerle ,ardindan teker teker yumurtalari kiralim icersine 
her yumurtayi digerini eklemeden evvel biraz cirpalim .daha sonra unlu karisimi, yavas yavas ekleyelim bir kac kasik unlu karisim, biraz pancar suyu. biraz unlu karisim, tekrar pancar suyu
 böylelikle tamamlayalim 

pembe pembe ben saglikliyim diyor size ;)

tepsiye koymadan evvel firinimizi acmistik degilmi isinmasi icin ?
200 derece olmali tepsiye koyarken biraz aralik koyuyoruz 
kabarip büyüyecekler cünki
yer olmali onlara ;)

hepsi ayni boyda güzeller olmasi icin dondurma kasigimizi kullaniyoruz 
isittigimiz firina gönderiyoruz yaklasik 20 dakika pisince firindan alip telde sogutuyoruz 

ikinci tepsimiz piserken biz üzerinin süsünü hazirlayalim icine sakladigmiz görünmesin
 cocuklarimiza al benisi olmali adi gibi ;)
ayri kaplarda hazirliyoruz iyice karistirmaliyiz 

daha sonra bir naylon torbaya koyup ister sIkarak ister sürerek 
 diledigimiz gibi süsülüyoruz
ben spiral desen yaptim siz ne isterseniz onu yapin 



iste bu görüntü yetiyor bana sizlerde yapinca cocuklariniz yerken sizede yetecek 
 yetecegini biliyorum  
saglikli besleyici en azindan sizin labaratuvarinizda hazirlandi 
sükürler olsun Rabbime 
afiyet olsun dualariniza talibim hayirli bir hafta diliyorum 
yorumlariniz icin simdiden sonsuz sükran 


23 Kommentare:

  1. Ben buradayım :)) hayırlı gecelerin olması dileğiyle.
    Ellerine sağlık ablam. Yine döktürmüşsün görüntüsü gerçekten de Albeni diyor :))
    Sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık bir tanemmm..Rengi çok güzel olmuş..

    Ben o elleri kolları da yerim :)

    YanıtlaSil
  3. pancar suyu piyasasına giricem. şişe şişe üretip eminönündeki pasta malzemesi dükkanlarına satıcam. köşeyi dönücem. sıpa benim olucak binicem üstüne vurucam kırbacı!

    YanıtlaSil
  4. harika gözüküyor

    eline sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Spiraller göz alıyor :)
    Gıda boyası kullanmaktansa böyle sağlıklı sebze sularını kullanmak gerçekten çok daha güzel ve sadece rengi değil, besleyici içeriği de geçmiş oluyor böylece yiyeceğe. Malum çocuklar nerde sağlıklı yiyecek varsa ondan kaçıyorlar. En azından böyle yöntemlerle birşeyleri yedirmiş oluruz. Benim yeğenlerim için de güzel olabilir. Pancar suyu bulmalı bi yerlerden :) Semmma eminönünde satarsa alırız artık kolayca :)))
    Ellerine sağlık ablacığım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ay ne cici kurabiyeler böyle,zaten fazlasıyla karşıyım şeker hamuru denen şey! ile yapılan pasta ve kurabiyelere harika fikir pancar.
    Ellerine emeklerine sağlık ablam hayırlı haftalar..

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. rengi çoook güzel ben ilk bakışta gıda boyasıdır dedim ama pancar suyuymuş nasıl bir tadı var ki ancar suyunu sevemem de:)
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten albenili olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Almamamı bayıldımmmmmmmmmmmmmmmm
    Ellerine sağlık kurabiyeleride alırım senide alırım:))))
    kocaman öptüm.
    Hani bir zamanlar sana koşa koşa gelip sarılan bir deli var dı ya:))
    işte öyle sımsıkı sarıldım...

    YanıtlaSil
  11. harika bir şey bunlar , yaa, bayıldım, emeğinize sağlık, gözlerime inanamadım ev yapımı olduğunu okuyunca:)

    YanıtlaSil
  12. kırmızı kırmızı kadife kurabiyeler yapmış gülüm ellerine sağlık.
    bende pancarı evime almaya başlıyalı 5 sene oldu önceden neye yemezmişim hiç anlam veremedim.
    Rabbim bizim vücudumuzu arındırması için çok güzel bir sepze.
    aldım bendede beyza var beyzama teyzesinden:)))

    YanıtlaSil
  13. Şahane görünüyorlar.. Ye beni ye beni diye sesleniyorlar. Ellerine sağlık canım benim..İyi haftalar..

    YanıtlaSil
  14. ismi gibi kendide çok güzel...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  15. Canım bir şey sorabilirmiyim, pancarın kokusu hissediliyormu peki, bende daha önce düşünmüştüm pancar suyu kullanmayı ama cesaret edemedim kokarsa diye!
    Ellerinize sağlık gerçekten görüntü muhteşem, tebrik ederim sizi:)

    YanıtlaSil
  16. sevgili kalbe giden yol
    cekinmeden yapabilirsiniz pancarin asla kokusu olmuyor
    bu aksam esim yedi dün gece yapmistim tadina bakmamisti
    yiyince gercekten güzel olmus dedi .
    sayfamda birde pancarli puding var siddetle tavsiye ederim
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  17. Sen bitanesin :) muthis gorunuyor sirinlerin mantar evleri gibi,sirin ev olabilirdi adlari ama boyle de guzel!!!!!optum mu bu gun ben seni?

    YanıtlaSil
  18. Çok sevimli, çok cici bunlar.. Bunları yemek için çocuk olmaya gerek yok :) ben bile hüpletirim hem de zevkle :)

    YanıtlaSil
  19. çokkk güzel görünüyorlar,ellerine sağlık ablacım,
    kendi güzel,sunulduğu tabağı güzel,hazırlayan marifetli eller güzel,

    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  20. albeni ismiyle anca bu kadar uyumlu olabilir sanırım bir kurabiye :)
    alıyorum seni ve kaçıyorum artık şimdi iyisin dimi ablacım yok bir sorun ?
    seni seviyorum öpüyorum mutlu musmutlu günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  21. can seker .hamdolsun canim
    dualar sevenlerin ziyareti ve su güzel yorumlarin
    daha ne isteyeyim

    sagol ablam rabbime degerli emanetlerimdensin bilesin
    cok tesekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  22. CANIM HAMARATLIĞIN BİR SINIRI VARDIR
    MAŞALLAH SENDE SINIR MINIR YOK
    41 KERE MAŞALLAH DİYORUM
    HARİKA GÖZÜKÜYOR
    ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  23. nefis olmuslar herzaman oldugu gibi :)

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle