Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mutfak dolaplarini yenileme

canlarim gönül sarayim iste önceki post da belirttigim gibi hafta sonu mutfagimi degistirdim :)
öyle pis bir huyum varki .öyle bir objeye sabit kalamam .kisilikte ne ifade eder bilemem 
bu sebeple hazir bir mutfak kondurmak yerine dolaplarimi tek tek secip kendim kombinledim .
kapaklarini düz zeminli tercih ettim,ki degistirmede zorluk cikarmasin 
ev kendimin olmayinca haliyle cok fazla bir masraf acilimi asla göze alamam .dolaplarin derin ve kullanisli olmasi benim icin cok önemli bir faktör .
yeni mutfak alacaklara tavsiyemdir sIklik dan ziyade kullanis önemli olmali .
muhakkak ne yapip edip mutfaginizda derin bir büyük dolap olmali benim tüm yiyecek kuru erzak dolabim bu görünen dolaptir ocagima yakin sicaktan uzak günesten uzak .
aydinlik olmali ocagin etrafi .cama yakin evi koku sarmamali .
gönlüme sorsaniz evimde en genis odamin mutfak olamasini diler. misafirim gelince orada oturmak yemek icmek sohbet  beraberce cok isterim .gerci bu dar alanda da yapiyoruz gönül sevince her mekan genis geliyor gönüle 
size ulastigim köse burasi ;) bilgisayarim daim aciktir gelip gittikce bakarim 
sabah baslar görevi gece yatincaya kadar aciktir zavallim :) 

aynalari cok severim sebebini bilmiyorum ortami daha genis ve aydinlik gösterdigi icin belki .
simdi gelelim dolaplarimi nasil degistirdigime .öncelikle yüzeylere yapisan ama mutlaka ve mutlaka kaliteli bir kaplama kagidi temin etmeniz gerekiyor .yapistiracaginiz yüzeyleri artiklardan temizlemek icin tiner kullnarak tüm yüzeyleri temizlemelisiniz .sabirla santim santim ölcüp yapistirmalisiniz belirtmeliyim elleriniz bir kac gün aciyacaktir hava kalmamali cünki tamami ile yapismali yüzeye kivrimi katlama izi olmamali asla bu ugraslarin sonucunda  asla yeni bir mutfak dolabindan farkli görünmez emin olun .
her sene mutfagim bu ugrastiran islemle  istedigim renge bürünür sevgili esimin sayesinde .
bu sefer nar cicegi yani fusi rengi tercih ettim .bundan önceki günes sarisi idi 
ama bu renk aynalarimla cok harika oldu belkide en uzun kullanacagim renk bu olacak Allah izin verirse insAllah 
esime bu vesile ile tesekkür ediyorum 
sorsaniz aaa yapistirmami gururla derim, evet ..
kendi evim olsa yine ayni sekil isterim ayni sekil yaparim 
bir dolaba senelerce tahammül göstermem :D yapimla pek müsait degil .
tezatlari seven bir kisiligim var 
bu dolabin serefine aksama bir tarif gelecek insAllah namazdan sonra ;) 

Rabbim bana verdigim tüm nimetlere sonsuz sükürler olsun 
sükrümle azimi cok eyleyensin kullugumda acizim bagisla 
muhabbetle dostlar 


32 Kommentare:

  1. of ablacim bende senin gibiyim cok degisikligi seven biriyim ve mutfagim 6 yillik oldu ama gelde bana sor sanki 20 yildir ayni mutfaktyim cok güzel bir fikir bu esime söyleyecem bakalim ne der :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle iyi günlerde kullan
    lakin tezgahın üstünde çok bişey var ya hu :D
    benim tezgahta bişey olmamalı mesela...
    daral gelir bana, elimin altında öyle kap kaçak oldumu :D

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun ablam...
    mutfağını çok beğendim....
    çok renkli, bu mutfakta çok güzel mamalar yapılır...
    hemde sıkılmadan :))

    bende yaptırırsam pembe yaptırıcam :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gözüküyor.Ellerinize sağlık,müthiş olmuş. Hiç kaplama gibi durmuyor bu arada.

    YanıtlaSil
  5. Komple dolapları değiştirdiniz sandım :) Yapıştırma olduğunu öğrenince çok şaşırdım gerçekten. Hİç belli olmuyor. Gerçekten çok şık olmuşlar. Eşinin ve senin ellerinize sağlık, güzel günlerde kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Rabbim, hayırla, ağız tadi ile, sağlık sıhhat ve huzur içinde kullanmayı nasip etsin balım. Bayıldım, gerçekten çok hoş olmuş ablacığım.
    Muhabbet ve sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  7. O DEĞİLDE ÇOK ÇOK HOŞ OLMUŞ :)

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı benim rengim :)
    Nasıl da güzel,tertipli,miss gibi :)
    Güle güle kullan Meleğim,sağlıcakla,afiyetle..
    Dua ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel bir fikir :)çok şık olmuş.
    Bende mutfağımda oturmak dostlarımla sıcak sohbetler etmeyi çok severim ama benim mutfağımda istediğim gibi değil biraz küçük
    ama sizinde dediğiniz gibi ey dost gönüller bir olsun yeter:)

    YanıtlaSil
  10. iyi günlerde ,güzel yemekler pişirmeni dilerim yeni mutfağında.

    YanıtlaSil
  11. Cok güzel olmus ablacım coook begendim... Bende yapıstırma kagıtla cok güzel şeyler yapıldıgını biliyordum ama dolaplarını görünce emin oldum... Güle güle kullanman duası ile MaşAllah BarekAllah....

    YanıtlaSil
  12. Hani ama o ilk hani o sarı hani o renkli dolapların ama???
    hani onların resimleri?..yoooh..çünkü neden?? çünkü onlar bendeeee :)
    Acaip süper muhteşem olmuş!

    Abimin eline parmaklarına sağlık..o ısmarladı bilgileri yazdı adresi verdi kargoyu aldı(tahmin)eve gelince de kesti yapıştırdı bi de sen a ha benim yeni dolaplarım diyon..abimin onlar mana neeeeeeee abimin hıh!

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş güle güle kullan inşallah bu arada hepsi açıkta hergün toz olur zor olmuyor mu?benim toza karşı kötübir huyum varda:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Güle güle iyi günlerde kullan canım,rengine bayıldım.
    İnan çok merak ediyordum mutfağını..:))
    Ayna bende çok seviyorum ve çok yakışmış mutfağına..
    Çok öpüyorum canım çok..:))

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım bayıldım bayıldım:)
    Tam benim rengim güle güle kullanın ..
    yaptıklarınızı büyük bir beğeniyle izliyorum:)
    kullandığınız kağıdın markası??
    birde silerken nasıl bir hal alıyor??
    değiştirirken verdiği zarar???
    şimdilik bu kadar sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
  16. boyaaaaaaaaaaaaaaaaam
    nuruuuuuuuuuuuuuuum geldinmi yoksa ? dur bir cimdik atayim kendime
    birak dolabi simdi
    canlar bakin boyamiz gelmis
    gelicen degilmi he de hadi
    ---------------
    hilalcim kullandigim genelde arcor markasi en iyi kagitir .kalitelisini alirsan malum onunda kaliteli olanlari ayri .
    silerken hic birsey olmuyor .degistiriken haliyle iz yapabilir ahsabin durumuna görede hal gösterebilir sizde sevgiyle kalin yorumunuz icin tesekkür ederim

    ve canlari cok tesekkür ediyorum hepinize

    YanıtlaSil
  17. Kullanırken gülün, pişirin salıkla, mutlulukla, yedirin bereketle, Mutfağınız çok güzel olmuş..İyi günlere güzel günlere erişin orada salıcakla.

    YanıtlaSil
  18. dolabın rengi süper enerji rengi şahaneeee...Ben de daha önce kirada oturduğum evlerde böyle uygulamalar yaparak az maliyetli güzel mutfak dolapları yapıyorum kendime:)Rabbim hayırlı zamanda kendi evinizde oturmayı da nasip etsin..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. s.a. bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe alıyorum :) ayrıca mutfağa bayıldım gerçekten çok kullanışlı olmuş...

    YanıtlaSil







































































  20. Melegim hay sen cok yasa emi,
    Yazini okurken, Allah Allah diyorum, bu elbise degilki ikide bir elbise degistirir gibi mutfak degisirmi diye kendi kendime hem sorup hem yazini okuyordumki, dolaplarin kagitla kapladigi yazisina farkettim.

    Valla hic kagit gibi görünmüyor,yeni alinmis mutfak gibi.
    Masaallah bacima,yalniz birsey soracam, ek yerleri belli oluyormu?
    bir ara elbise dolabina beyaz kagit kaplamayi düsünmüstüm, ama ek yeri belli olur diye vazgecmistim.Birde kagitlari tr denmi yoksa almanyadanmi aldin, yazarsan sevinirim.
    Allaha emanet ol canim. firdevs







    ½

    YanıtlaSil
  21. firdevsim kagitlar almanyadan .
    sagolsun esim öyle hesaplar yaparki ne ek yeri ne yapistirma asla belli olmaz kagidin kalitesi iyi olmali yanlizca
    sana ve tüm dostlarim dualarina amin amin amin ecmain olsun

    YanıtlaSil
  22. Coook begendim harika bir renk secmissiniz,güle güle kullanin,bu sekil kaplamayi bende arkadasimda görmüstüm süper bir olay,bendekiler tahta ama yeni evime sizinki gibi canli bir renk isterim,bakalim bakalim esimi ikna edebilirsek tabiiii!

    YanıtlaSil
  23. Güle güle kullan bi tanem harika olmuş...

    YanıtlaSil
  24. SELAM
    OCAĞINIZ NE MARKA
    NASIL KULLANIŞLIMI CAM OCAK ÇABUK ÇİZİLİYOR DİYORLAR.
    TŞK

    YanıtlaSil
  25. ocagim aeg marka
    her cam ocak ciziliyor bacim dikkat etmek gerek ama ben cok memnunum
    tavsiye ederim
    kendi kendini temizleyen bir firin fonkisyonlari okadar cokki
    camin cizilmemesine ben dikkat ediyorum artik

    YanıtlaSil
  26. Canım,
    Mutfak dolaplarını güle güle kullan, harika olmuşlar.
    Eşinin ellerine sağlık, kesinlikle yapıştırma olduğu anlaşılmıyor.
    Siz sürekli bu yöntemle mutfak yenilediğiniz için işin uzmanı olmuşsunuz, ne güzel istediğin her rengi ve modeli yapabilrsin.
    Sağolsun benim eşim evde iş yapacağım diye ödü kopuyor : ) ona böyle şeyler hiç yaptıramam.

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel olmuş mutfağın caann..Güle güle sağlıkla kullan, nefis mamaları yapıp, afiyetle mutlulukla yiyin İnşallah..
    Bizim evde bir şey tamir olacak desem daha da çok bozulur, kırılır emin ol,Hafizenallah mutfağı rengini değiştirelim desem dolapların kapakları elimde kalır temelli :))
    Abimden Allah razı olsun :))

    YanıtlaSil
  28. canım dolabın bir harika. bu güzel tarifler demek burdan çıkıyor.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, sökme işlemi nasıl? Bende kiracıyım, çıkarken sökmem gerekirse zorluk olur mu diye merak ediyorum? Dolaba zarar veriyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      kendinize ait degilse yapmayin derim
      zira ahsabin durumuna göre sorun yaratir
      sevgilerimle

      Sil
  30. Merhaba:tezgah ile dolap arasindaki aynalari kendinizmi yaptiniz cok begendm nasl yapildigni tarif ederseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim onlar fayans ebatinda kesimis aynalardir yapistirmak sureti ile monte edilmistir detayli bir yapim gerektirmiyor yani .
      sevgilerimle

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle