Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Objektifimden ( imkansiz mi ? )


kar istemistin Boyam
boyalarin icinde en saf, temiz olani beyazdir biliyormusun.  bak  onlari ekledim ama sen gittin



yüregimin sesidir dinle 


cam arkasindan sicak evinde sogugu his etmez insan. 
ama bilir o disardadir o sogugu iliklerinde his eden yasayanlar vardir 


zan edersin sesslik soguk umutlari öldürmüs 

günler tesbih taneleri misali ard arda dizilmis 



anlara sIkIstirilmis dualari beraberinde götürür gün batimi 


saf bembeyaz temiz kusatir ümitler yüregimi

her yeri herseyini kapsar umutlarim dualarim 


sogugun beyazin  altinda umutlarin ama bilirsin yeserecegini 
gitsende  boyam bilirim sever özlersin 
yeserecek elbet geleceksin yine 

özlenmektesin boyam 
          imkansizmi ?????

8 Kommentare:

  1. ben de soruyorum;
    imkansız mı?
    sevgilerimle ablacığım,
    sana ve ona...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel resimler böyle..
    Kar'ı özletti bana.

    YanıtlaSil
  3. ablacım,
    resimler çok güzeller ama sevgi nereye gitti anlayamadım ben,
    meraklandım şimdi,
    rabbim dualarını kabul etsin inşallah her ne sıkıntınız varsa,
    öpüyorum


    şeri...

    YanıtlaSil
  4. Al benden de o kadar..
    Ama dönecek,inanıyorum..
    Resimlerin aldı benden beni..
    Muhabbetle Meleğim..

    YanıtlaSil
  5. Olur bazen insan kendine bile tahammül edemez,
    Gelir gülüm gelir, seviliyorsunuz...
    Canımmmm özledim seni bil dedim.

    YanıtlaSil
  6. Bazen insana bir ağarlık geliyor.Hiç bir şey yapası gelmiyor.Nazardan mıdır yoksa başka birşeyden mi bilinmez!

    YanıtlaSil
  7. değmesin yağlıboya' nın gittiğini dün gördüm, çok güzel şeyler yazmıştı, inşallah herşey istediği gibi olur.

    YanıtlaSil
  8. Ya noluyor arkadaşlar, ben uzak kaldım netten, bir anacığımı ziyarete gideyim dedim, neler olmuşş..

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle