Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pekmez karemelli kücük kekler

es selamü aleyküm dostlarim .kosusturmacalarin arasinda ancak gelebildim hakkinizi helal edin .
yayinladigim postta dolaplarimin serefine ve facede allahneverdiyse sayfamin acilisi icin sizler güzel bir tarfi yaptim tarif bana ait dilerim beyenirsiniz bana dualarinizi eksik etmeyin 
Allahim sana sonsuz hamdü senalar olsun haydi bismillah 
adi yok ne desekki ??? :) yazi bitinceye kadar düsüneyim ben 
malzeme 
alt taban 
200 gr petibör büskivi 
100 gr eritilmis tereyag 
1 yemek kasigi kakao 
&
kremsi icin gerekli malzeme 
1 pk vanilyali puding 
6 yemek kasigi seker 
3 yemek kasigi yogurt 
1 yumurta 
1 kahve kasigi nisasta 
1 kahve kasigi limon suyu 
üst karemeli 
1 cay bardagi pekmez 
yapilisi 
öncelikle kakao ve büskivilerimizi robota koyup un gibi oluncaya kadar cekiyoruz .sayet robotunuz yoksa bir naylon posete koyup merdene yada sise yardimi ile döverek yapabilirsiniz bu islemi 


tereyagini eritelim biraz ilimasi icin bekleyelim yada tam erimeden ocaktan cekelim 

büskivilerin üzerine döküp biraz daha harmanlanmasini saglayalim 

mafin kaliplarina altta gördügümüz dondurma kasigi ile pay ederek dolduralim bu harctan toplam 12 adet cikacak bir kasik yardimi ile bastirarak sekil almasini saglayalim 

her evde bulunmali diyorum ben büyük boy olani kullandim bu tarifte 

bir yandan kremasini hazirlayalim tüm krema malzemelerini bir surahiye dolduralim elblendiri ile iyice cekelim en güzel karistirma yöntemidir blendir 

180 derece isittigimiz firinimizda kaliplarimizi 12 dakika firinlayalim hemen disariya alalim 

hazirladigimiz kremayi surahi yardimi ile kaliplarimiza esit paylastiralim hemen tekrar firina koyalim yaklasik 25-30 dakika pisirelim tekrar 

pisince krema sertlesmis citir sepetlerimiz olmus olacak rabbimin izni ile onlar kenarda beklerken en kolay karemeli hazirlayalim hadi 

pekmezi kücük bir tavaya kayalim orta isida bir kac tasim köpürünceye kadar kaynatalim aman dikkat cok kaynatirsaniz  cok sert olur iki üc tasim yeterli olacaktir 
sicak iken pekmez karemelimiz kücük keklerimize paylastiralim soguyunca kaliptan bir bicagin ucunu kullanarak maffin pastaciklarimizi cikaralim 

ister cay ister kahve yaninda güzel bir dost ile servise sunalim 
afiyet olsun canlar dualariniza talibim destani mercan pastasini n icinde ne var tahmin edip yorum birakin hediye cekilisine dahil olun canlar unutulmasin 

15 Kommentare:

  1. ne yalan söylim mutfagini gördügümden beri gidip gelip ne tarifi eklicen diye bekliyordum:))
    cok güzel olmuslar ya bayildim pekmez yerine baska birseylerde eklene bilir gibime geldi deniyecem misafirim geldiginde , yanliz olunca yapmiyorum biliyorsun ya :))

    YanıtlaSil
  2. CANIM ELLERİNE SAĞLIK
    MUHTEŞEM GÖZÜKÜYORLAR
    ELLERİNE SAĞLIK ELLERİN DERT GÖRMESİN
    YA NE DİYECEĞİM
    SEVGİ DEN HABERİM VARMI
    BİR KAÇ GÜN GİREMEDİM KAPATMIŞ MAİL ATTIM CEVAP GELMEDİ ÇOK MERAK EDİYORUM KENDİSİNİ
    HADİ HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım, nefis görünüyor.Üzerine pekmez hiç aklıma gelmezdi.Kesin deneyeceğim.Sağlıkla kal dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  4. Allahim ne guzel bir lezzet. ellerine saglik olsun canim..
    Cok guzel gozukuyor. Cook

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller ..en kısa zamanda denemek istiyorum:)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Evdeki petibörlerimi kullanmam gerekiyordu ne zamandır, ne iyi oldu bu tarif. Aslına bakarsan petibör bisküviyi hiç böyle taban olarak kullanmamıştım. Nedense hep yulaflı gelir akla. Bu pekmez karamelini de merak ettim :) Tarifini deneyeceğim ablacığım. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  7. Melegim ellerin dert görmesin,
    tart ile cheeskek arasi bir tarif olmus.
    Bayilirim bu lezzetlere, ilk firsatta deniyecem insaallah.
    Ayrica pamuk pastani iki kere yaptim.
    Tadi nasilmiydi?
    Tek kelime ile muhtesemdi, herkes tarafindan cooook begenildi.
    Verdigin birbirinden güzel tarifler icin Allah senden razi olsun canim.
    Melegim, mail kutuna bakiyormusun canim, gecen ay sana bir mail atmistim,
    cevap alamayinca merak ettim.
    selam ve dua ile. firdevs

    YanıtlaSil
  8. firdevsim kiymetlim
    rahman razi olsun öyle mutlu oluyorum ki
    emeklerin karsiliginda bu sözleri dualari okuyunca azmime azim katiyor
    Allah c.c. sizlerden razi olsun can
    gülüm emaile bakiyorumda galiba yorumlari silerken silinmis olabilir
    yazarsan burdan yorum seklinde yaz bana. onayim olmadan yayinlanmaz zira ;)
    muhabbetle duanda unutma can

    YanıtlaSil
  9. küçük kek kalıbını çok sevdim...
    bende hemen almalıyım :))
    çok güzel görünüyor...
    ellerine sağlık ablam...

    YanıtlaSil
  10. a.s.

    harika bir tarif olmuş, emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Sizin tarifleri zaten hayranlıkla takip ediyorum,şahane görünüyorlar yine canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Melegim canim,bu tarifi bugün yaptim,
    hepimiz cok begendik, yalniz üzerine pekmez yemezler diye cikolata koydum.
    Tek kelime ile süperdi.
    Ellerine yüregine saglik.Firdevs

    YanıtlaSil
  13. Merhaba
    Kekler süpeeer görünüyor ellerinize sağlık.Blogunuz çok güzel.Ben de bloguma beklerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. pekmezle hem lezzet hem sağlık coşmuş tarifte :))Ellerine sağlık caann..ösledim çokca...

    YanıtlaSil
  15. Hay maşallah. Oruç tutarken bloglara hiç bakmamak lazım :)
    Çok beğendim bunu... Harika bir tarif olmuş. Hemen not ediyorum.
    Ellerine sağlık. Afiyet ve şifa olsun...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle