Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Taze fasulyeli sicak salata

Es selamü aleyküm dostlarim 
islerimin yogunlugundan dolayi tariflerimi ekleyeyim dedim biraz yogunum bugün 
biliyorum tariflerimi cok zaman gec vakite birakiyorum .
deneyecek olan yada aksama ne yapsam düsüncesine  gec kaliyorum aslinda 
verecegim tarif her evde bulunan malzemeler diye düsündüm .yanliz resimi cok acele ile cektim gece karanliginda pekde güzel cikmadi ama lezzet garanti diyorum insAllah 
tarif bana ait 
tarifimiz sicak salata türü diyebiliriz et balik yada tavugun yanina cok yakisacagini düsünüyorum .
malzeme 
500 gr taze fasulye .dondurulmusta olabilir 
700 gr patates yaklasik 5 büyük patatese denk geliyor 
1 büyük sogan 
100 ml sirke 
500 ml et suyu 
1 tane defne yapragi 
1 kahve kasigi  seker 
1 cay kasigi dolusu hardal 
tuz karabiber 
yarim cay bardagi sivi yag 
fasulyeleri temizleyip kücük dograyalim 

patatesleri ve soganida dograyip bir kenarda bekletelim 

derin bir tavaya siviyagi koyup isitalim 
üzerine dogradigimiz sebzeleri koyalim arada karistirarak kavuralim hafif karamellesmesi gerek 
8-10 dakika
tuzunu karabiberini sekeri ve defne yapragini hardali eklemeyi unutmayalim 

et suyunu ve sirkeyi bir kapta karistiralim kavurdugumuz sebzelerimizin üzerine ilave edelim 
ilk 5-8 dakika kapali daha sonra kapagini alarak suyunu cekinceye kadar pisirelim orta ateste 
arada karistirmayi ihmal etmeyelim
ilik olarak servise sunabilirsiniz 
afiyet olsun dualariniza talibim dostlar


9 Kommentare:

  1. sirke ve hardal olayı ilginç hale getirmiş,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Karnım da acıkmıştı ablacım tam da öğle yemeği vakti.. mis misss ben de buna benzer bir şey yapıyorum Elif'e bayılıyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Görselde güzel çıkmış tarifte herzamanki gibi harika ellerin dert görmesin sevgili Melek..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. hem çok sağlıklı hem çok lezzetli görünüyor.eminim tadı da öyledir :)sebze sever olarak tarifi not aldım.paylaşımlarınız için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. değişik güzel bir tarif olmuş
    ellerinize sağlık
    selamlar

    YanıtlaSil
  6. ablacımm..
    ellerin dert görmesin inşallah..
    ne güzel nimetler vermiş bizlere yaradan,çeşit çeşit halleri ile sofralamızı donattığımız..
    hamdolsunn çookça..
    tattım ucundan meleğim..
    sarıldım muhabbetle..

    YanıtlaSil
  7. Bunu mutlaka denemeliyim, cok güzel olmus canim ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık ablam...
    çok güzel bir tarif olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Patates ve fasülye çok yakışır. Ellerine sağlık ablacım, hayırlı cumalar..

    Dualarında unutma olur mu...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle