Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leopar Kurabiye

Es selamü aleyküm dostlar 
üretmeyi seviyorum ben günüme yaymadan bir kac sey o günümü yasamis saymiyorum dostlarimi yerken izlemeyi ,onlarin mutlu olmalarini görmekden aldigim hazzi anlatamam ki .
kurabiyemizi lezzetini tastiklettirdim hem almanyaya hem türkiyeye :)
ve yine bana ait bir tarif ,tek talebim  dua 
malzeme 
250 gr oda sicakliginda margarin 
1 cay bardagi siviyag 
1 yumurta 
125 gr pudra sekeri 
4 su bardagi un 
2 su bardagi misir unu 
yarim pk kabartma tozu 
1 pk vanilya sekeri 
150 gr damla cikolata 
&
üzeri icin 
100 gr eritilmis cikolata 

hemen önemli noktalari buraya birakayim istiyorum 
unu ölcerken elinizle bastirmadan doldurmanizi istiyorum. kasikla havali bir sekilde doldurun bardaginizi ve bastirmayin .misir ununu da öyle .sivi yagi ölctügünüz cay bardaginiz cok kücük olanlardan olmasin 
su bardaginiz da 200 ml olanlardan olsun. aslinda bardakla ölcü vermeyi sevmiyorum ama bu bilgileri verdikten sonra icim rahat bir sekilde tarifi yazabilirim .
unlar,kabartma tozu,ve cikolata haricinde, geri kalan tüm malzemeyi iyice karistirin.
 daha sonra unlari ve kabartma tozunu ekleyin 

hamuru biraz dinlendirin .yaklasik 5-8 dakika.
daha sonra damla cikolatayi ilave edip spatula ile karistirin 

varsa büyük dondurma kasigi kullanarak porsiyonlara ayirip, yagli kagit serilmis tepsiye belli araliklarla dizin .dondurma kasiginiz yok ise sayet ,yumurta büyüklügün de koparip avcunuz da  hafif yuvarlayin 
isittiginiz 200 derece firinda pisirin .altlari in kizardigini, üstlerinin tirtik yerlerinin kizarmasi yeterlidir 
saate bakmadim ama tahminen 20 -25 dakika arasi sürdü.


pisen kurabiyeleri tepside biraz dinlendirin .piser pismez alirsaniz dagilabilir 
daha sonra üzeri icin cikolatayi benmari usulu eritin . kasik yada catal yardimi ile üzerine gezdirin. 
tam kaplama degilde, ara ara olmasina özen gösterin .daha alimli duruyor ;) 


afiyet olsun dualara talibim dostlar .siz dua ettikce kendimi daha iyi hissediyorum inanin bana 
kurabiyelerinizi saklarken agizi kapali kaplarda saklamayin özellikle plastik kaplarda .üzerini kapatmayin zira bu yumsamasina sebep olur acik olarak saklayin .
tabi kalirsa 
Muhabbetle dostlar 


13 Kommentare:

  1. yıne dokturmussun ablaa off yemek vardı sımdı onları

    YanıtlaSil
  2. Oldukça lezzetli görünen kurabiyeler. Ellerine sağlık canım. Hayırlı haftalar.

    YanıtlaSil
  3. Celiskideyim..seni mi yesem kurabiyeleri mi :) masallah.

    YanıtlaSil
  4. Daha bir kaç gün önce kısır döngüde olduğunuzu söylemiştiniz nasıl bir anda iyleştiniz şaşırdım inanın Sevindim tabide biranda iyleşmenizin sebebini merak ettim :) ve birsürü şeyler paylaşmaya başladınız biranda çok değişik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakinizi gidereyim
      yaklasik 1 yildir iltahapli romatizma denilen bir rahtsizlikla cebellesmekteyim iki gün öncesine kadar bu konuda yasadigim zorluklar adina kelam etmedim
      hergün iki tarif ekledigim günlerde de bu haldeydim !
      yanlizca sizler bilmiyordunuz


      balkondaki saglam olmayan sakisilarda ise yariyor bazen ;)

      dua ile

      Sil
  5. ha söyle nihayet gercek melek abla tekrar aramizda Rabbim seni günessiz bizide sensiz birakmasin Rabia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o dualarin varya rabiyam, o söylediklerin varya
      herseye her zorluga deger
      gönlümü Allah biliyor yoklugunu yasatmasin Allah
      duacinim duana talibim

      Sil
  6. ben varya bu kurabiyelerin hepsini tek basima yiyebilirim,
    cünkü ben bir kurabiye canavariyim bu muhtesem görüntüyü bize yasattigin icin gönül gözün hic kederle gamla dolmasin,hep böyle kalsin ablammmm...

    YanıtlaSil
  7. ben bu kurabiyeleri yerim.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Leopar desenini çok çok severim
    Bu kurabiyeler bence harika ötesi ellerinize sağlık
    Kocaman sevgiler:)
    Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  9. uff o kurabiyelerden kaç tane yerdim olsaydı şimdi..:))

    Ellerine, canına sağlık..İçin dışın sağlık, mutluluk ile dolsun..Her daim yüzün gülsün bir taneemm...

    YanıtlaSil
  10. Canım benim hayırlı kandiller güzel yanaklarından öpüyorum abimin ellerinden Azra kızımın yanaklarındandan öpüyorum seni seviyorum cann...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle