Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Objektifimden ( Bebegim

Es selamü aleyküm dostlar .
yine uzun bir ara ve dönüs.. acilara gark olmus bir yüregim var sol yanimda 
Soruyorum size acinin rengi nedir tarifi nasildir  ?? 
yazacak, cizecek ,söylenecek,ama nasil ??
evet caresizce susulur susulacak. 
hangi kelam anlatir sol yaninizdaki aciyi ??
kelamlar kisir!! 
yanlizca aci var yüregimde. kafami cevirdigim her noktada simasi, kulagimdan gitmeyen sesi .
Bebegim benim ,bebegimiz nuruuum. yüzüne vuran ruhunun güzelligi nesenle verdigin isik 
merhamet ve sevgi ile dolu yumsacik yüregin  
yok anlatmiyor anlatamiyor hicbir kelime seni  
vuslat olmasa nasil dayanir yürek ?nasil dayanir bu aciya bu beden ??
evet bebegim antalmiyor hicbir kelam seni ,hasretini. ve bak  hayat devam ediyor bebegim 
melegim 
devam etmesine ediyordaaa  hergün biraz daha senin  hasretin artiyor iste 
ötesi yok inan bana 
cok özledim seni. ellerim bedenimde ayri gibi hergün cep telefonuma  gidiyor makinaya baglanmis misali bakiyorum gelecekmi mesajin diye gülücügünü görürmüyüm diye 
yok suskun telefonum tipki senin gibi 
uzaklara gitmeyi istiyordun da  bebegim 
ama bu kadar uzak olmak zorundamiydi ??
cok olmadimi melegim ha  ??
cok oldu cok 
tek tesellim vuslat .Allahima olan inancim dayanma gücüm ondan 
zira dilimize doladik zikreyledim ,zikreyledik.
 ondan geldik ona dönecegiz .
Rabbim  bizden cok sevdi seni aldi yanina .inandik ve iman ettik yarabbi sen böyle istedin 
sabir yagdir üzerimize ve rahmetinle muamele buyur ona 
seni seviyorum melegim adasim nurum
BEBEGiM benim ...
demistin bana insirah suresi benim kalbimin duasi oldu 
bu sayfa var oldugu sürece ziyaretcilerim senin icin dinleyip senin ruhuna gönderecekler 
bir fatihayi esirgemeyecekler sana gencecik 27 yasinda, hayatta iken kimseye zarari dokunmayan sen  ölürkenken bile zarar vermedigin  bir araba kazasinda  ayrildin aramizdan 
ama yanlizca bedenen !!


                                 


19 Kommentare:

  1. Yazınız çok güzel olmuş...Allah sabır versin,kimseye evlat acısı vermesin.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok içime dokundu yazınız. Teselli etmek bana düşmez de, dünya burası ablacım, acısı olsun ki öteler istensin. Zordur biliyorum da, ya bir de inancımız olmasaydı tekrar buluşacağımıza?
    Rabbim yardımcınız olsun, sabır versin size, ve evladınızı da ötede mesut etsin inşallah. Birgün de kavuştursun cennetinde tüm bu sıkıntılarınızın üstüne sefa olacak şekilde... Hem belki Rabbim size bu kayıptan dolayı öyle ihsanlarda bulunur ki, iyi ki erken gitmişsin dersiniz...
    Fatihamı da yolladım inşallah, vasıl olur..
    Allaha emanet olun...

    YanıtlaSil
  3. AKŞAMDAN BERİ NE YAZABİLİRİM DE TESELLİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
    SÖYLENECEK HİÇ BİR ŞEY YOK

    الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

    Onlar; başlarına bir musibet gelince, “Biz şüphesiz (her şeyimizle) Allah’a aidiz ve şüphesiz O’na döneceğiz” derler.

    VERENDE O ALANDA O
    RABBİM İNŞALLAH CENNETİNDE KAVUŞTURSUN SİZİ
    EMİR ALLAHIN VE SÖZÜN BİTTİĞİ YER
    RABBİM İBRET ALANLARDAN EYLESİN
    ALLAHA EMANET OL CANIM

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun ablacım Allah mekanını cennet eylesin.
    Sabır diliyorum..

    YanıtlaSil
  5. benım babamda 15 ay önce 43 yasındaydı ve bır trafık kazasında gitti,acınızı cook iyi anlıyorum...elbette duamı gönderiyorum
    onlar bir vagonda biz baska vagonda gidiyoruz şimdi,son durakta buluşacağız

    YanıtlaSil
  6. ablacım kızın mıydı basın saolsun bak sımdı onun ıcın bır fatıha okuyorum mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kizim degil
      ama kizim kadar seviyorum kendisini
      ana olmak icin dogurmaya gerek varmidir ki ablam
      evladimdan farkli degildir sevgisi :.(

      Sil
    2. basınız saolsunn ölüm den ötesi yalan abla

      Sil
  7. Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm inanın.. Rabbim cennetinde buluştursun sizi inşallah... Yaşayamayan anlamıyor nasıl yanar can, yürek nasıl dayanır... Rabbim sabır versin, dualarla inşaallah..

    YanıtlaSil
  8. Allah c.c. razi olsun her birinizden
    kimseye yasatmasin rahman
    sevgilerimi gönderiyorum dostlar

    YanıtlaSil
  9. Allah rahmet eylesin melek hanim basiniz sagolsun. Rabbim yerinde rahat eylesin . Ne mutlu onaki arkasinda sizler gibi arkasindan hayirla yad edecek ve surekli duacisi olacak sevenler birakmis . Mekani cennet olsun insaallah!

    YanıtlaSil
  10. (İnna lillahi ve inna ileyhi raciun)ondan geldik,yine ona döneceğiz.Rabbim sabırlar versin ablacım.Başınız sağolsun.Mekanı cennet osun.Dualarım kızınızla...

    YanıtlaSil
  11. Başınız sağolsun. Allah mekanını cennet eylesin. Ölüm acısında kelimeler yetersiz. Anlamsız. Rabbim sizlere sabır versin.

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet eylesin bu güzel meleğe...
    Sabır diliyorum canım ablam.......

    YanıtlaSil
  13. Melek'im, canım benim..seni öyle iyi anlıyorum ki, biliyorsun daha yeni kaybettik biz de gencecik....:(( Ne desek boş...
    Allah'a şükür ki Rabbimize inancımız var yoksa hiç dayanmak mümkün olmazdı herhalde..:((
    İnna lillahi ve inna İleyhi Raciûn...

    YanıtlaSil
  14. Başınız sağolsun.Rabbim mekanını cennet etsin sizlere de sabırlar versin inşAllah...

    YanıtlaSil
  15. Allah rahmet eylesin çok üzüldüm Allah sabır versin yazınız çok derin çok acı...

    YanıtlaSil
  16. Basiniz sagolsun inanin cok üzüldüm rabbim sabir versin..Benimde erkek kardesim bes yasindayken kanserden oldu, insan cok etkileniyor ve hicbir zaman unutmuyor, simdi kendi cocuklarim oldu cok korkuyorum tekrar ayni seyleei yasarim diye...rabbim kimseye evlat acisi yasatmasin..
    Biri oldugu zaman kirk tane mum yanarmis, sonra hergun biri sonermis, kirkinci gun son kalan mum omur boyu sonmezmis....

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle