Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tavada gözleme


Es selamü aleyküm dostlarim .
cok kolay ama doyurucu,ayni zamanda füze gibi hizli :)  herkezce bilinen bir tarifi verecegim.
ama yine benim yaptigim tarziyla :)
 tariflerim birikti elimde,  bir türlü ne saglik nede zaman yüzünden yazamadim.
sözü kisa kesip tariflerimi paylasayim diyorum .
malzeme
kisi basi 1 yufka
beyaz peynir
her yufkaya 1 yumurta
maydanoz
tuz karabiber
arzu ederseniz aci pul biber
yapilisi
yufkayi tezgaha serip ortasina beyaz peyniri ufalayin miktari size kalmis az yada cok nasil isterseniz .üzerine bir yumurtayi kirin öylece kalsin karistirmayin  maydanoz serpistirin tuz karabiber ile tatlandirin yufkaynin kenarlarindan paket seklinde kapatin orta derece isittiginiz teflon tavaya koyup önce bir tarafini sonra diger tarafini kizartin .(bu asamada tavaya yag koymuyoruz kuru kuru kizarmasini saglayacagiz) kizaran yufkanizi tabaga alip üzerine tereyag sürüp dilimleyin sicak sicak yaninda iyi demlenmis bir cay ile serivse sunun .afiyet olsun
biraz tembel isi oldu ama lezzeti hic öyle gelmiyor inanin ;)
dualariniza talibim dostlar

1 Kommentare:

  1. Çok iyi bir fikir ablam denemek lazım bu şekilde hiç düşünememiştim..
    Sevgiler .

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle