Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gökkusagi corbasi

                 gök kusagi corbasi kizimin en sevdigi corba dostlar tarif bana ait denemek size kalmis ;)

malzemeler
3 adet havuc
1 kutu konserve kirmizi fasulye
1 kutunun yarisi konserve misir
1 kutu dogranmis konserve domates
1 su bardagi mideye makarna (kücük olmali )
200 gr cali fasulyesi (kücük dogranmis )
1 kuru sogan
2 corba kasigi kurutulmus salata sosu baharati
yarim  cay kasigi kirmizi pul biber
yarim cay bardagi sivi yag
1,200 ml su (sebze yada et suyu kullanabilirisiniz )
tuz karabiber
1 kahve kasigi seker
2 yemek kasigi sirke yada soya sosu
yapilisi
havuclari sogani soyup küp seklinde dograyin fasulyeyi ve misiri süzün
akan suyun altinda iyice süzgecte yikayin. tencereye yagi koyup, üzerine havuclari ve sogani
pul biberi  koyup bir iki dakika kavurun


ocaginiz orta ayarda olmali kavurma isleminde

daha sonra kirmizi fasulyeyi cali fasulyesini ekleyin bir iki kez cevirin

salata sosu karisimini ve domatesi ekleyin. arada karistirmayi ihmal etmeyin

üzerine suyu ekleyip tuzunu karabiberi sekeri sirkesini ilave edip kaynamaya birakin
kaynayinca üzerine makarnayi bosaltin. kaynayincaya kadar karisitirin
kaynatiktan sonra orta isida 20 dakika pisirin
kaselere bosaltip servis sunabilirsiniz
afiyet olsun

8 Kommentare:

  1. Ne kadar güzeeeeeel renkleri harikaa kızın haklı ablacım yenmez mi bu :)
    Ellerine sağlık ablam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol guzum sende yap kizima yesin
      ama yari ölcü olsun, baya bereketli bir corba cünki
      sarildim guzum

      Sil
  2. Deniz kabuğu da var içinde bir kuğu yok bulsan onu da atacakmışsın):))
    mısırı koymam ama :)) bende deneyim hem yemek hem çorba pratik işte:))
    sen neden uykusuz kalıyorsun bakayım,
    biliyorsun!
    biliyorum!
    her şey düzelir canım kocaman öptüm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldum olasi gece uyumayi sevmiyorum
      ömür dedigin ne kadar ki oda uykudami gecsin kugum :)

      misiri koy koy icine cildi güzellesitirir ;)
      seni corba yerine gönlüme koymusum

      Sil
  3. harika görünüyor. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hiç duymamıştım.
    ilk fırsatta yapıcam.
    içindekiler de görüntüsü de çok güzel.
    tadı ah ah ne güzeldir.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Hakkaten de gökkuşağı gibi :)
    Şifa olsun inşAllah.
    Mutlu haftalar diliyorum canım.

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle