Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ispanakli pasta


Es selamü aleyküm dostlar .aksilikler üst üste gelmekte Allah hayirlara cikarsin .
sizlere bu gün arsivimden bir tarif paylasmak zorunda kaldim :( mutfagimda birseyler oluyor önce bulasik makinam ,sonrasinda firinim  simdide mikro dalga firinim bozuldu dün firina koydugum yemegimin pismesini beklerken pisme süresinin sonunda hic pismedigini hatta hic isinmadigini gördüm bazi seyler yoluna girinceye kadar ne yaparim bilemiyorum dualariniza talibim .önümüzdeki günlerde özel günleri icin söz verdigim kisilerden özür diliyorum
bunun yaninda yapacagim bazi etkinlikler icin düsüncelerimi de ertelemek zorundayim malesef .
tarif kizima yapmis oldugum bir pasta umarim beyenirsiniz konsept bana ait  yine

gerekli malzeme
250 gr ispanak robottan cekilmis
3 yumurta
200 gr toz seker
300 gr un
100gr findik tozu
1 kahve fincani sivi yag orta boy
1pk vanilya sekeri
1 pk kabartma tozu
üzerin icin 2 paket kremsanti yada 500 gr cig krema
yapilisi
ispanaklari yikayip yapraklarini saplarindan  ayirin daha sonra yapraklari rondonuzda cekin
yumurtayi  ve sekeri vanilyayi homojen kivam oluncaya kadar cirpin sivi yagi ekleyip cirpmaya devam edin
unu,findik tozunu,kabartmatozunu karistirip malzemeye ilave edip iyice karistirin.
en son ispanaklari ilave edip cirpin yagli kagit serilmis dikdörtken kalibiniza döküp isitilmis 180 derece firinda 45 dakika pisirin .
pisen kekinizi sogutma teline sogutun  soguyan kekin her tarafindan iki santim kesip cikarin
daha sonra ortadan kekinizi kesip servis tabagina koyun .icersine ister kremsanti isterseniz krema cirpip arasina sürün diger kekinizi üzerine koyup kalan krema yada santiniz ile her tarafini kaplayip arzunuza göre süsleyenin
cikardiginiz kenarlari rondo da cekip pastanizin üzerine arzu ettiginiz sekilde serpin
afiyet olsun

15 Kommentare:

  1. canım kolay gelsin.
    ellerine sağlık
    :)
    pasta mükemmel

    YanıtlaSil
  2. canım benim öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum...
    inşallah en kısa zamanda herşey yoluna girer...
    dualarım seninle...

    ıspanaklı pasta çok cici görünüyor...
    sanırım kızının 6. yaş pastası...
    geçmiş doğum gününü de kutluyorum...
    nice mutlu senelere...
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Allah razi olsun sirinem okuyan gözlerine rabbim güzellikler görmeyi nasip eylesin
    dua buyur
    evet iki sene öncesine ait bir tarif :(
    sevgi hürmet benden sirinem

    YanıtlaSil
  4. Pasta harika gözüküyor,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. öncelikle Allah kolaylık versin beyaz eşyaların bozulmasına üzüldüm sanıyorum yurt dışında yaşıyorsunuz tamirci bulamnın ne kadar zor olduğunu biliyorum inşallah yenisini almak zorunda olmadan tamir ettirirsiniz
    ıspanak lı pastada çok iştah açıcı duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun arkadasim .insanin eli ayagi duruyor,eski insanlar ne zorluklar cekiyorlarmis .
      malesef tamir yenisinden pahali burada ,o yüzden yenisine müracat gerekiyor dualarina amin amin arkadasim selam ve dua ile

      Sil
  6. peki hadi düzelsin o arızalar.
    :)
    üzmeyin canınızı.
    :)
    bi de sizde gördüğüm tarifler ilk defa sizde gördüklerim.
    sizin yemek kültürünüz benim için çook değişik.
    :)
    ya siz uzaylısınız ya da ben hihihi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebessüm ettirdin deeptone .Allah tebessümü eksik etmesin yüzünden .
      sen normalsin uzayli olan benim :)
      dua buyur düzelir insAllah

      Sil
  7. Allah kolaylık versin bazen aksilikler üst üste gelir her şerde bir hayır vardır İnşaAllah...
    Pasta çok güzel görünüyor eline sağlık cuman mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  8. sagol Allah razi olsun hanife .
    amenna hic birsey sebabpsiz degildir .hayirli cumalar arkadasim

    YanıtlaSil
  9. :))Benimde çamaşır makinası bozuldu galiba ,
    sıkma yaparken uçak gibi ses çıkarıyor ,
    korkuyorum kasnak çıkıp odaya gelecek diye:)))
    arşiv pastası da güzelmiş:))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle