Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Objektifimden ( zümramdan tesekkür )

Es selamü aleyküm dostlar .hafta sonu isvicre yolcusu idim .nururmun nurunun mevlüt merasimi icin .
düsündümki onun dilinden dogumundan bu güne kadar olan süreci ve tesekkürlerini kendisi sunsun
buyrun Fatumatül zümranin mevlüdüne .acizane dilegim dualarinizi esirgememeniz Allah olmayanlarada nasip eylesin bu güzellikleri .dügünde ölümde  dost ile . iyiki varsiniz dostlar








zümram seni cok seviyorum bebegim burada eksik olan tek kare davetiyen yanlislikla silmisim teyzeannem
Allah hayirli saglikli bereketli iman dolu bir ömür nasip eylesin sana .
seni seviyoruz bebegim .
teyzeanne ene azra

17 Kommentare:

  1. Allah kabul etsin can arkadaşım yeğenin sanırım rabbim uzun ömürler versin sevgiler selamlar her daim dualarımdasın rabbime emanet ol ben seni hiç unutmadın bloğa fazla girmiyorum can dost rabbim seni hep güldürsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun sayanim .evet yegenimin bebegi .
      cümlemizin evladina hayirli uzun ömürler versin .
      unutmadigini biliyorum can bende unutmadim seninde yüzünden tebbessüm eksik etmesin Allah
      selam ve dua ile

      Sil
  2. canimmm bacimmm cok güzel olmus ellerine saglik bayildimmm ALLAHIM razi olsunn kokladimmmm bidenemmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim guzum . beyenmene cok sevindim .
      senden hepinizden razi olsun rabbim .
      sizler benim yasam pinarimsiniz
      simdiden özledim bende kokladim berivanim nurum bacilarin gülü

      Sil
  3. MASAALAH Allah nazardan saklasin ,darisi teyzeanneye....herkesin böyle bir teyzeannesi yok maalesef...dünyada ki kismeti ahiretine de uzanmasi duasiyla..

    YanıtlaSil
  4. canim teyzem benimmmm allah razi olsun cok begendimm.. ellerine yüregine saglik.. hersey seninle paylasinca güzel:) senide cok yorduk.. seni cok seviyoruuzz.. teyzeannesinden zümram icin saklicam bu güzel kareleri..:)

    yigenin hacer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gibi bir yegene ne yapsam az gelir bademim ,seni seviyorum zümrami kokla benim icin .
      ben birsey yapamadimki guzum gönül neler ister ama

      Sil
  5. Masaalah zümra bebek kismetli bir bebek.herkes böyle anneanne, teyzeanneye sahip olmaz...ellerinize saglik...bu kismeti ebedi olsun gelin oldugunuda göstersin insaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razi olsun
      dileyen herkeze de nasip etsin Allah

      Sil
  6. Ah ne kadar güzel bir post..
    Tarifsiz..Anlamlı derin umutlu..
    Rabbim hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah bebeğe ailesine yakınlarına..
    Kurabiyeler beni şoka soktu daha yazamıycam ablam :)
    Ellerine güzel kalbine sağlık..iyiki gitmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahman razi olsun sende torunlarina yap insAllah .
      ah o kurabiylerden birde sen tadaydin .
      ne güzel olurdu ne sevinirdi bu yüregim

      Sil
  7. Ablacigim ellerine saglik ne guzel bir post olmus bu boyle :)
    Zumra bebegede Rabbim hayirli uzun omurler versin insaAllah...
    opuyorum Ablacigim.

    YanıtlaSil
  8. sagolasin ablam Allah gönlünün muradini versin .
    özlüyorum bilesin, özlemle kucakladim ablam

    YanıtlaSil
  9. CANIM BEBEĞİN ÇOK ŞEKER...
    Allah analı babalı büyütsün...
    her şey çok güzel olmuş....
    bebeğiniz çok şanslı....
    maaşallah...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ya ben bu postunuzu çok ama çok sevdim.
    inanın gözlerim yaşardı mutluluktan.
    yazı fotolar içerik niyet dualar sevgi herşey çok güzel.
    maşallllah.
    :))))

    YanıtlaSil
  11. Buna yayınladığın gece bakmıştım ama fazla okuyamamıştım,
    isviçreye gideceğini demiştin

    ziyaret çok güzeldi de ayrılması nasıldı gülüm!
    insana böyle güzel ziyaretlerden sonra ayrılması çok zor geliyor,
    Zümra Bebebeğe, Anne ,babasına,ve çevresine hayırlı bir evlat olması için dualar ediyorum.

    teyze olmak çok güzel bir duygu gülüm...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle