Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cilekli pasta



sevgili dostlarim
dün benim dogum günümdü ,ömürden bir yil daha bitti .orta yaslarda olup yasliligin kapiya dayanacagini
bilmek  ne düsündürür sizlere .?
bana tek düsündürdügü, ne kadar hakkini verdim gecen zamanimin
gecen zaman, insanlar, yasanilanlar ,görülenler, dünya denen imtahan aslin da.
bakalim daha  neler görecek, neler ile karsilasacagiz neler yasayacagiz , ömür denen sinav da..
simdiye kadar kazandim dediklerimi kaybettimmi ?
kaybettim dediklerimi kazandimmi ???
tek bildigim var, ben kendime yakisani yapmayi yegledim , sevdigime önce sen demeyi ilke edindim
Allah icin sevdim  ve onun rizasi icin yaptim .
bundan gayrisi benim icin hic dir .bir 45 yil daha yasasam yine ayni ben olur, yine onun rizasini gözetirim .

resimdeki güzellige gelince ,
sagolsun tugba kizim kendi elleri ile yapmis .ziyaretime geldi dün .
üzerinde ki gülün güzelligi ise pastadan az degildi
bütün gün spor yaptiktan sonra böyle bir zahmete girismesi, helallik dilememi gerektirir ,
hakkini helal et teyzem  tugbam. ellerine saglik, cok ama cok lezzetli idi .
iki dilim  yememden anlasilmistir sanirim ;)


bu gün kendisini arayip tarifini aldim
gerekli malzeme söyle
1 hazir pandispanya (her hangi bir pandispanya )
600 gr cilek
2 poset kremsanti
2 su bardagi süt
125 gr cilek receli yada frambuaz olabilir
üzerine serpmek icin 1 kahve kasigi dolusu vanilya sekeri

yapilis
tek kat olan kalin pandispanyamizi ortadan kesiyoruz

alt kata üzerine recel sürüyoruz
krem santiyi iki bardak sütle cirpiyoruz
yikayip kagit pecete ile kurladigimiz cileklerden süsleme icin bir miktarini ayiriyoruz.
recel sürdügümüz kata, kremsantiden yeterli miktarda sürüp, üzerine dogradigimiz cileklerimizi serpistiriyoruz
diger pandispanya kekini üzerine kapatiyoruz
en üzerini kalan santi ile kaplayip, önceden ayirdigimiz cilekler ile süsleyip
 vanilya sekerini serpistiriyoruz pastamiza .buzdolabinda dinlendirip
dilimleyerek servis yapiyoruz
afiyet olsun


tugbam ellerine saglik .
tek arzum pasta yapmayi birakmaman .becerinle, düsüncenle beni cok mutlu ettin yavrum .
elin cok lezzetli ve görsel zevkin harika, bunu degerlendirmeni istiyorum
bil ki gelecek vaad ediyorsun
seni seviyorum teyzem sevgiler sana ve tüm dostlarima


14 Kommentare:

  1. Allaaaaaahııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tam yatacaktım tam da moralim düzelmez derken karşıma bu güzelliği sunuyorsun..
    Ablam rabbim nice güzel anlar nasip etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  2. ecmain olsun nurum
    gecen hayirli cuman mubarek olsun

    YanıtlaSil
  3. Dogum günün kutlu olsun ablam rabbim sevdiklerinle saglikli ve mutlu nice yillar daha gecirmeni nasip eder ins. Tugbada teyzesine benzemis becerisi mükemmel ama bence düsünmesi daha bir ayricalik ellerine saglik Tugba

    YanıtlaSil
  4. Yeni gelen yaş sana peşi sıra beraberin de ;
    Sevgiyi,Huzuru,Mutluluğu,Sağlığı da getirsin...
    Yüzünden tebessüm,Yüreğinden sevda,Yuvandan huzur,Bedeninden Sağlık,Sofrandan bereket hiç eksik olmasın..

    DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. pasam ve sevilim Allah razi olsun .
    Amin amin amin ecmain olsun bana etmis oldugunuz dualar mislince size olsun .hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım...çok güzel görünüyor...sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı Cuma.lar dilemeye gelmiştim mest oldum yine:))

    Cuma.mız mubarek olsun.

    YanıtlaSil
  8. hayirli cumalar zeynep .
    her güzellik seni bulsun insAllah
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Amannnnnn benim bebemin
    doğum günüymüş
    birde çilekli pasta üstelik aa hiç yakıştıramadım kendime:))
    mutlu yıllar ALLAH nice uzun sağlıklı ve ailenle birlikte
    nice senelere bitanem
    Rabbim şaşırtmasın
    güzel arkadaşım
    iyiki tanımışım seni
    hayatıma güzellikler katan arkadaşım,
    ALLAH senden razı olsun, seviliyorsun...

    YanıtlaSil
  10. Melek teyzecigim sevkle yaptim pastayi...
    Senin yaptigin yüzlerce pastanin arasinda belki kücük kaldi ama begendigine sevindim...
    helal olsun...
    Öptüm Tugba

    YanıtlaSil
  11. gecmis dogum günün kutlu olsun ablacim:) ailenle hayirli yillar gecirmen duasiyla:**

    YanıtlaSil
  12. hmm yinemi bizsiz yapilan bir toplantii ,öyle olsunn bakaliimm..
    biz neden mahrum birakildik bi bilsek acabaaa ???

    YanıtlaSil
  13. BU ARADA BEN HATICE ...

    YanıtlaSil
  14. yinemi derken ??? sevmedim bu kelimeyi
    davet yoktu dileyen geldi malum dogum günümdü
    hatta ummadiklarim geldi. toplanti olsaydi öyle olmazdi

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle