Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yogurt soslu karnabahar salatasi

öncelikle böyle bir tarifi yayinladimmi bilemiyorum dostlar .
insanin sayfasinda varmi yokmu karmasasi yasamasi ne zor is.
birazda düsünmeden edemedim. tarif yayinlamasam da eskilerimi gün yüzüne cikarsam ?
hani insan eskilerini biriktirdigi bir odasi vardir. ya en yukari da yada en asagidadir bu yer .
caninizin sIkIldigi bir gün gider karistirir . unuttugu neler gelir eline, üzülür sevinir .bende öylesine duygular yasadim böyle bir tarif mevcutmu blogumda diye gezinirken...
eskiye dair paylastiklarim kimlerin dikkatini cekiyor? acaba deneyen, begenen dualarina katanlar varmi diye düsündüm .
eskilerime nasil gidilir ? sag asagi da blog kilerime tikladiginiz zaman ,aylara göre  ayrilmis olarak cikacak karsiniza .
sizde gezinirseniz sayet oralar da bulduklariniza sevinecek yada üzülecekmisiniz ?
bir yorumunuzla tabelam olursaniz sevinirim .
salatamiza gelince misafirlerim icin hazirladigim haliyle cok begenildi .. sosun tarifi bana ait karnabahara uygulamakda son icadim :))
bir mecburiyetim var ama asla fazladan bir saniye haslamayacaksiniz, boykota girerim ona göre..
ezilmis cirki cikmis karnabahar yada brokoli görmek istemiyorum. bu salatanin olmassa olmazi budur
hadi kolay gelsin
malzeme
yaklasik 600 gr brokoli yada karnabahar ben biraz ondan biraz ondan yaptim
1 su bardagi süzme yogurt
1 su bardagi mayonez
2 yemek kasigi sarimsakli sirke (tarifi gelecek )benim dolabimda daima hazir ve nazir bekler kendileri ;)
tuz karabiber
ve bir tutam nane
yapilisi
öncelikle özür diliyorum aceleden haslama bölümlerini kareleyemedim
karnabaharin ciceklerini yada borkolinin  mümkün oldugunca lokma boyutunda ayiriyoruz. saplarinin sert yerlerini dahil etmeyelim
bir tencereye yikayip koyuyoruz. üzerine biraz sirke gezdiriyoruz ki kararmasin ;) tuzunu da unutmayalim
bir su bardagi su koyup  kapagini kapatiyoruz kaynayinca tam tamina 12 dakika hasliyoruz kapagi acmak yok.
 12 dakikanin sonunda ocaktan alip hemen süzüyoruz soguk suya tutayim demeyin keserim yayini :)) servis tabagina aliyoruz sogumasina fazla firsat vermeden
sosunu hazirlayalim

 yogurdu mayonezi sirkeyi tuzu karabiberi ve naneyi bir kaba koyup karistiriyoruz

salatamiz ilikken üzerine gezdiriyoruz

sarimsakli sirke icin acele edenler, bu salata icin sirkeyi iki kasik kullanip bir dis sarimsak ezebilirler yogurdun icine
ayrica birseyi yazmadan edemeyecegim karnabahar pek cok  kisi tarafindan sevilmez ama müthis bir sebzedir
omega 3 iceren tek sebze diyebiliriz
tüketin tükettirin .
afiyet olsun dualara talibim

8 Kommentare:

  1. karnabahari cok seven ben bunu hemen denemeliyim ellerine saglik :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. cok nefis görünüyor canim ellerine saglik, cok hizli giris mutfaga yaptin azicik dinlenseydinya :)

    YanıtlaSil
  3. kışın çok severim bu salatayı canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. tabelan olmak haddim değil; zaten "ben her halinle seviyorum nan!" diye haykıracağım için, pek de fikir veremicem(:

    sarımsaklı sirke yazısını görüğüm anda gözümde ışıklaar parladı! allahım dedim bunun mucidi ben olmalıydım! amma lakin ki henüz tarifini bile bilmiyorum, muhtacım:)

    YanıtlaSil
  5. ilk firsat da gelecek cuvaldizim
    kismetse yarin senin icin
    elinde resim olsa sayet hemen yayinlardim

    seven sevdicegin tabelasidir

    YanıtlaSil
  6. bu sebzeleri sevmeyenlerde mutlaka yapıp denesinler müthiş bi lezzet.. yedikçe yiyesi geliyor insanın :) teşekkürler melek hanım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkür ederim sevgili rümeysa
      cok mutlu oldum rahman razi olsun
      muhabbetle

      Sil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle