Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sebze Kavurma

es selamü aleyküm dostlar 
dar vakite sigdirilmis hemen yalin bir tarif sizlere bencelerle süslü .
 basit cabuk can kurtaran yensel ve dayanikli bir tarif .Buzdolabinizda her daim kalabilecek bir lezzet .
her kadin tarafindan bilinir belki 
ama bu Allahneverdiyse usulu diyelim 
malzemeleri ikiye katlayarak yapabilirisniz dostlar .benim verecegim miktar alti kisiye yeterli olur .
1 orta boy patlican azicik tombis olsun :)
1 kapya kirmizi biber 
1 büyük bas kuru sogan 
5 dis sarimsak 
3 ortaboy havuc 
1 avuc dolusu serit halinde dogranmis kuru domates 
2 taze domates 
yarim cay bardagindan azicik fazla sicak su 
tuz, pul biber ,feslegen 
yarim cay bardagindan azicik fazla siviyag 

islem basit dostlar 
tencerenize domates haric sebzeleri yikayip kücük kusbasi dograyin .iri olmasin sakin
 üzerine tuzu siviyagi pul biberi ekleyip
ocaga koyun .ates cok harli olmali kapagini kapatin 
citirdama sesleri gelinceye kadar bekleyin kapagini acip bir iki kez karistirin 

üzerine dogradigimiz dometesleri ve sicak suyu ekleyin. feslegeni bu asama da eklemelisiniz.kapagini kapatin  bir kac dakika pisirin erimemeli ocak harli olmali yagina inince hemen ocakdan alin 
 fark etti iseniz karabiber demedim, vazgecilmezidir aslinda, karabiber mutfagimizda, ama patlicanda nadir kullanirim .cünki acilik patlicanin aciligi ile karisinca genzi alan bir acilik ortaya cikiyor seviyorsanizda en son ve az kullanmaya dikkat edin .
 bu yapacaklarimiz harli atesde ! ve 15 dakika icinde bitmis olmali 
sanirim bencesi bu 

arzu ederseniz bu haliyle dilerseniz sarimsakli yogurt ile dilerseniz et yemeklerinin yaninda servise sunabilirsiniz .bana sorarsaniz taze ramazan pidesinin icine doldurup üzerine bol pul biber ekerek yiyin 
tutkunu olmak bu isleme bagli ;) 
afiyet olsun dualara talibim dostlar 
muhabbetle 

8 Kommentare:

  1. BENİM HAMARATIM DÖKTÜRMÜŞ YİNE
    ELLERİNE SAĞLIK
    KABUL EDERMİSİN BİLMİYORUM AMA SENİ MİMLEDİM CANIM
    HAYIRLI SAHURLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun canim ..
      süresi varmi mimin ??

      dua ile can

      Sil
    2. YOK GÜLÜM NE ZAMAN İSTERSEN
      SENİ SIKMAK İSTEMEM

      Sil
  2. Oooy seninle yemeyi dilerdim afiyet bal olsun gonlune saglik ablam,hakkimi helal et zaman asimina ugradim :(

    YanıtlaSil
  3. sebzeye kim hayır der ellerine sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Ablacım dediğin gibi pideyle çok güzel olur,ellerine sağlık... Hayırlı ramazanlar kezban

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle