Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sifa toplari

Es selamü  aleyküm dostlar 
bir sürü isin arasinda aklima düstü dedim bayramliklar alinirken belki listeye dahil edilir 
ikramlik seker yerine olurda tercih edilir .Yapilisi kolay bir o kadar saglikli 
günde iki tane olsun yenmesi zindelik verir düsüncesindeyim .
hani bayram ziyaretlerine giderken yorgunluk hissetmeyesiniz diye ;)
Tarif bana ait bir can sIkIntisI aninda cikti ortaya birazda kizim icin olusturdugum 
degisik besleyici bir altarnatif lezzet 
Gerekli malzeme 
250 gr oda isisinda nutella ( akiskan olmali  )
5 yemek kasigi yaprak yulaf  (mümkünse cabuk eriyen )
5 kasik susam 
5 kasik ögütülmüs keten tohumu 
5 kasik  ay cekirdegi
3-4 yemek kasigi hindistan cevizi 
5 kasik sicak su 
bir tutam tarcin 
üzerini kaplamak icin hindistan cevizi 
yapilisi gayet basit 
tüm kuru malzemeyi bir kaba koyun .üzerine önce nutellayi daha sonra
 sicak suyu ilave edin  yulafin cinsine göre belki bir iki kasik suya daha ihtiyac duyulabilir 
elinizle iyice karistirin .haliyle ele yapisan bir harc oluyor, birazda toplanmasi hic mümkün degil gibi gelebilir size. ama korkulacak bir durum yok, isleme devam daha sonra harctan
yaklasik yarim yemek kasigi alip avcunuzda yuvarlayin daha sonra hindistan cevizine bulayin 
2-3 saat dinledirip servise sunabilirsiniz 
ister dostlari ziyarete giderken hediye olarak, isterseniz misafirlerinize ikram edebilirsiniz
kücük bir ayrintiyi belirtmek istiyorum 
türkiyede bulunurmu bilmiyorum bulabilirseniz mutlaka suya girince eriyen yulaf kullanin 
dokusu daha yumsak oluyor .bekledikce tadi daha güzel oluyor 
Almanyadaki arkadaslar ürün olarak benim kullandigim Kölln Flocken  Instant kullanmalilar
nutella miktarini arttirarak arzu ederseniz icersine dogranmis findik ceviz badem koyabilirsiniz 
isim olarak bulamadim ama icersindeki besin degerleri yüksek gidalar olunca 
isminide sifa olsun istedim
sifa olsun insallah dua eder dua beklerim dostlar 
Muhabbetle 

9 Kommentare:

  1. enfes bir şey olmuş bu, kuzucuğa da yarasın inşallah. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim
      selam dua baki muhabbetle hayirli bayramlar dilerim

      Sil
  2. Ellerine saglik harikaydi çok güzel bir ikram :)
    Nurgül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caniiiiiiiiim benim
      cok tesekkür ederim
      ismi ile müsamma arkadasim benim

      Sil
  3. Çok güzel bir ikramlık olmuş. Ellerine sağlık ablacım.
    İyi bayramlar şimdiden. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizim sagol,cok tesekkür ediyorum
      hayirli bayramlar sevgiler ..

      Sil
  4. yaprak yulaf nedir ? internetten araştırdım bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydin :)
      türkiyede yulaf ezmesi olarak geciyormus
      pisirilmesi gerekmeyen tür olursa iyi olur
      sevgilerimle

      Sil
  5. harika bir şey olmuş bunlar , emeğine , yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle