Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Destani Mercan

Es selamü aleyküm dostlarim .
hayirli aksamlariniz ola sizlere bir güzellik getirdim.
 sagligim elhamdülillah biraz olsun toparladim dualarinizla kendimi.
 ates kesildi sitma kesildi 
sikayet demeyelimde halsizlikten muzdaribim hala.
 biraz oturup biraz birseyler yaparak ,biraz uzanarak , gecirmekteyim günü .
dualarinizi eksik etmeyin olurmu 
gelelim güzellige. bu güzellik nedir ? 
canlarim siz üyelerim. varliginiz sevinc kaynagim .
 hayatima kattiginiz degerden ötürü minnettarim .bende sizlere bir hediye vermek istiyorum ama kimsenin gönlü kirilsinda istemiyorum bu adil olsun istedim 
bu sebeple bir pasta hazirladim bu pastamin icersinde kullandigim malzemeyi dogru cevaplayan dostlarimin arasindan cekilisle bir kisiye bir hediye verecegim 
kurallara gelince 
her bir üyemin bir kez tahmin etme hakki var yani bir nesle söyleyebilir 
yazdiginiz yorumu yayinlamayacagim cekilis gününe kadar 
süremiz ocagin 5 de aksam saat 18 bitiyor yani saat aksam 18  kadar cevap haklarini kullanabilirler.
 aksamda cekilisi ben yapacagim saat 22 aciklayacagim kazanan dostumuzu 
hediye nemi ?? 
o süpriz .ama size özel olacak insAllah 
yarismaya yanlizca üyelerim yani izleyicilerim katilabilir 

evet pastamizin icinde ne var ??
kolay gelsin canlarim 


selam ve dua ile canlarim 


85 Kommentare:

  1. bu pasta muhteşem ötesi birşey...
    ablam sen ne yaptın böyle...........
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bence balkabagi var. Ellerinize saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Benim yorumumu yayınlayabilirsin
    Ben katılmıyorum işte hıh:)))=
    ve tahmin ettim ne tahmin ettiğimi bilirsen
    bende sana hediye vereceğim:)) hehe mucukssssssssssssssssss

    YanıtlaSil
  4. Balkabağı..

    İyi olmana çok sevindim sensiz bomboşş buralar..

    YanıtlaSil
  5. canin sagolsun kugum
    lakin pisman olmayasin ;)

    YanıtlaSil
  6. Tamam kabak pastasımı bak çağla hiç sevmez kabağı hatta nefret eder:)))

    YanıtlaSil
  7. Meleğim,bir parça iyi olmana çok sevindim.
    Rabbim daha da ziyade etsin,hep iyi etsin..
    Bugün arkadaşımla kulaklarını çınlattık,bendeki linkten girdiği günden beri uğramadan edemiyormuş:)
    Ne kadar güzel pastalar yapıyor ,ama bazı malzemeleri bulamıyorum diyor.:)
    Selamı da var ayrıca.
    Bu pastada nar var gibime geldi, öyle değilse de canım sağolsun değil mi:)
    Öpüyorum muhabbetle..

    YanıtlaSil
  8. Canım benim çok sevindim daha iyi olmana MaşaAllah..:))
    Allah'ın izniyle daha iyi olucaksın inşaAllah..
    Pastaya gelince pancar var sanki..:))Bu güzel rengi pancarın suyu vermiş olabilir.
    Öyle güzel ki, insan bakmaya doyamıyor..
    Ellerine sağlık canıııııııım..:))

    YanıtlaSil
  9. yorumunu yanıtladım ki.
    ya ben kişisel yazmıyorum.
    yani o yazı beni anlatmıyor.
    genel insanlık hallerini yansıtıyorum ki.
    yorulan yetişemeyen çok diye.
    böle bi sorunum yok ki benim.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Adı gibi Melek ablacığım;
    İçimden "pancar" demek geldi birden.
    Umarım doğrudur demek istiyorum. Rabbim kimin kısmetiyse ona nasip etsin İnşaAllah.
    Öpüyorum tatlı yanaklarından...

    YanıtlaSil
  11. Güzel ve can alıcı ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  12. kabak diyorum bakalım şanslı olacakmıyım :) bal kabağı tabi :)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir pasta....Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. İnsan bu sanat eserini yemeye kıyarmı.. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Tahminim kırmızı pancar beyaz çukulata vs..... olabilirmi.

    YanıtlaSil
  16. günaydınnn,ablacım...
    öncelikle çok geçmiş olsun,rabbim şifasından versin inşallah,
    pastan enfes görünüyor maşallah,
    içinde sevgin var,emeğin var daha ne olsun.
    keyifli bir gün diliyorum,

    şeri...

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle geçmiş olsun. Ellerinize sağlık, görüntü muhteşem. Eminim lezzet de bir o kadar harikadır. Ben de tahmin de bulunayım. Pancar diyorum. Ne alaka bilmiyorum ilk bakınca öyle demek geçti içimden :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. pasta çok güzel görünüyor bence bunun içinde havuç var

    YanıtlaSil
  19. hayirli sabahlar canlarim
    tahminleriniz birikmekte :) basta da belirttigim gibi tahmin yazdiginiz yorumlari yayinlamiyorum .
    tek belirtmek istedigim takipcilerim bu hediyeye takipcilerim dahil olabiliyor takipcim olmayan ziyaretcilerimden özür diliyorum

    ücretsiz google hesabi alarak takipcim olabilir hediyeye katilabilirsiniz
    sevgileeeeer hepinize

    YanıtlaSil
  20. Selamün Aleyküm ablacım ;

    çok güzel bir pasta var sanki bana içinde kestane püresi varmış gibi geldi.

    İnşAllah bilirim.

    YanıtlaSil
  21. meryem arkadasim yorumunu ve tahminini dahil edebilmem icin
    takipcin olman gerekli :(
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Gecmis olsun melegim,
    bol bol bal ile karistirilmis zencefil ye emi bacim.
    Rabbim sifa verir insaallah.
    pastan herzamanki gibi muhtesem olmus.Ellerine saglik.
    Melegim benim google hesabim yok,tahminimi yazamiyackmiyim, firdevs

    YanıtlaSil
  23. ellerinize sağlık nefis görünüyor her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
  24. pastanın içinde pancar olabilir mi acaba :)

    YanıtlaSil
  25. firdevsim amin bitanem Allah razi olsun gülüm .
    hamd olsun daha iyiceyim .
    malesef takipcim olman gerekiyor gülüm .
    yapman gereken googleden bir mail hesabi alman (ücretsiz zaten ) ve beni takibe alman o zaman oluyor gülüm

    hadi yap ;)

    YanıtlaSil
  26. Yine bir şaheser duruyor karşımda maşallah o güzel becerikli ellere..
    Benim tahminim üzerindeki renklerden dolayı mekke gülümü diyorlar çayıda yapılan bir yaprak var ya hibiskus tü sanırım rengini ordan mı aldıacaba??

    YanıtlaSil
  27. takibe aldım inşallah becere bilmişimdir pastanın içinde havuç var diye tahmin ediyorum

    YanıtlaSil
  28. Öncelikle geçmişler olsun RABBIM Acil şifalar versin..

    Eski bloger yeni izleyici olarak başda harika bir pasta oldugunu belirtmeyim.
    Hoş senin sundugun tüm tarifler harika..
    Ben için de BAL KABAĞI var dıyorum ..
    Senin elinin altında ki bulunan bir malzemeden harikalar yaratacğını iyi biliyorum..

    Sevgiler..
    Eski bloger " sevdalitatlar "
    Yeni izleyici SeViL :...

    YanıtlaSil
  29. Allah ' a şükür iyi olmana sevindim, daha da iyi ol inşallah... Pastanın tadına baksaydım belki tahmin edebilirdim içinde ne var :))

    YanıtlaSil
  30. Sanıyorum bal kabağı var bu pastada :) tadına bakaydım iyiydi :))

    YanıtlaSil
  31. Allah'ım sağlığını şifanı tez zamanda versin ablam.
    görüntü muhteşem pastanın ve içinde ne olduğu önemli değil bence.
    Bunu kesmeye kıyamam ben nasıl bir süslemedir öyle...
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  32. canım merhaba öncelikle şunu söyleyeyim bu pasta değil adeta şaheser çok güzel görünüyor ellerine sağlık..İÇİNDE NE OLABİLİR BİR DÜŞÜNEYİM BAKAYIM GIDA BOYASI KULLANMAZSIN..pancar olAbilir mi acaba????SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  33. canlarim yorumlariniz icerde birikmekte .cooooook tesekkür ediyorum hepinize

    burada yayinladiklarim tahmin barindirmayan yorumlar .

    yorum yazarken bir tanede tahmin birakin olurmu

    belkide sen bileceksin ;)


    YanıtlaSil
  34. Melekcim yaaa içini boşver dışı sanat eseri...Ellerin dert görmesin döktürmüşsün yine...Sağlığına duacıyım...

    YanıtlaSil
  35. ilknur tahminde birak sen yine
    zarif hatunum ;)

    YanıtlaSil
  36. Ben de bir tahminde bulunayim o zaman,yumurta,seker,pancar suyu veya puresi,tereyagi,un,vanilya,kabartma tozu belki de tarcin veya muskat gibi baharat.Selam ve sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  37. Canımın içi rengine bakarak havuç diyesim geliyor ama ben riske atıyorum ve "kuru fasulye" diyorum.Sonucu ise merakla bekliyorum.Sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  38. Mehabalar!
    Pasta muhteşem görünüyor, ben içinde pancar var diye tahmin ediyorum ve gerçekten çok maharetlisiniz ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  39. Bir an önce tamamen iyileşirsin inşallah.
    Süslemeye bayıldım, çok şık olmuş. İçinde balkabağı olabilir mi acaba?
    Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  40. Bana içersinde NAR var gibi geldi. yani o an aklıma ilk o geldi .NAR diyorum ben. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  41. aaa pastayı gördüm merakla okumaya koyuldum şaştım kaldım bak ama :)
    merak tavan yaptı öğrenemedim :) albenili şeyin pasta versiyonu mu ne :)
    ablam ya iyi olmana inanılmaz sevindimmmmmmmm :) sevdiklerine hazırlamış olduğun süpriz ne güzel ne ince ne tatlısın sen yahu :) hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
  42. seker bir tahminde bulun ne var icersinde pastanin ?.
    dahil edeyim senide belki bilirsin
    hadi ;)

    YanıtlaSil
  43. ablacım senin sevgin ve tariflerinin güzelliği yetiyor bana ama aklıma ilk geleni söylüyorum bulmak ve bilmek için uğraşmadan.. seni seviyorum bil yeter ki bu bana :)

    YanıtlaSil
  44. pancar dicimm amma tutmazsa idare ediver artıkk çaktırmaaa :))))))))hadi öptüm

    YanıtlaSil
  45. Ellerinize sağlık. Tahmin ediyorum : Pancar

    YanıtlaSil
  46. Meleğim sanki bu muhteşem pastanın içinde hibiskus, pekmez yada ayva varmış gibi geldi bana içindeki ne olursa olsun görüntüsü muhteşem olmuş maşaallah...

    YanıtlaSil
  47. Baaaaaaaaak yorumlar çok şahane ve alaaaa ama neden yok tahmin..ben tahmin edeceğim arkamdan gelin lütfen :)
    İçinde pancar var diyorum ben..aklıma başka bir şey de gelmiyor..ama dilerim ki içindeki pancardır yani dilerim ki o pancar orada bir şekilde vardır dilerim ki yer almıştır..pancar :)

    Pancar diyorum ablam kimse beni kopyalamasın küserim sokağın ortasına çıkar habire tepinirim!.


    Yaparım!

    :p

    YanıtlaSil
  48. s a ben izleyiciniz olmak istiyorum ama nasıl olunacagını bilmiyorum anatırmısınız

    YanıtlaSil
  49. 1 tahmin hakkımız olduğuna göre, ben içindeki kekte pekmez var diyorum. Başka fikirlerim de var ama söyleyemiyorum :)
    Muhabbetle.

    YanıtlaSil
  50. s.a.

    selam ve muhabbetle

    harika görünüyor ellerine sağlık öncelikle

    hakkımızı deneyelim bakalım

    çok düşünmedim albenili kurabiyeden esinlendim

    kırmızı pancar diye düşünüyorum :)

    sevgilerimle ....

    YanıtlaSil
  51. Ne olduğunu bilemiyorum ama pasta enfes görünüyor, ellerinize sağlık:)
    Yine de şansımı deneyeyim:)
    Nar olabilir mi acaba:)

    YanıtlaSil
  52. ben yeni gördüm bu pastayı ve bayıldım canım.harika olmuş.zaten takipcinim.tahmin etmedende çokmak istiyorum.bilsemde bilemesemde gerçekten çok güzel bir pasta olmuş.ellerine sağlık.bence pasta malzemeleri hariç balkabağı var pastada.sevgiler.

    YanıtlaSil
  53. Canım ablam bu pastanın içinde "balkabağı" olabilir:)
    Sevgilerimle canım ablam benim...
    Duandan eksik etme...

    YanıtlaSil
  54. canım mben geldim çok güzel olmuş hamaratım içinde havuç var bence:)

    YanıtlaSil
  55. ALEYKÜM SELAM,HARIKA BİR PASTA DİYERLERİ GIBI NEFİS GÖRÜNÜYOR.BALKABAKLI OLABILIR DIYE DÜŞÜNDÜM.İNŞALLAH BILMIŞIMDIR.KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  56. Madem bilen çıkmadı bir tahminde daha bulunup hünnap diyorum.
    Allah bilir çok basit bir şey de biz değişik şeyler arıyoruz:)
    nesrinlafsalatasi@gmail.com
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  57. esselamü aleyküm ablacım hayırlı akşamlar,
    ablacım pastanda hakikaten güzel bir emek var, emek değil de yetenek dersen onu bilemem :))
    kesataneli börek oluyorsa kestaneli pasta neden olmasın ben olsam koyardım:)hem çok da güzel olurdu ama o zaman kırmızılık olmaz sanki de acaba acaba
    kestane koymuş olabilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
  58. Havuc diyorum ve pancar da diyecegim ben..iki adet oldu diskalifiye korkusuyla havuc diyeyim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  59. Merhaba Kirmizi pancar ve havuc olabilir mi??

    YanıtlaSil
  60. S.a.ablacım.Turuncu hurma ya da kabak olduğunu düşünüyorum.
    Sevgilerimle
    Tahminim doğrumu acaba?:)

    YanıtlaSil
  61. Bence tatlı kabak var :)

    Ayşe Reşad

    YanıtlaSil
  62. Ablacım merhaba!Pastanın içinde mercan otu olabilir mi acaba? Küçük kızım Simay'ın tahmini buda:))

    YanıtlaSil
  63. merhaba öncelikle pasta bir harika görünüyor.
    bana içinde kestane yada hurma var gibi geldi

    YanıtlaSil
  64. Ablacim benim yorumum nerde?????????? tahminim nerde????????
    Bi daha yazayim ne oldu acaba gonderilemedi mi ki :(
    Havuc var diyorum..

    Havuc var mi ablam ya ??

    Yok yok havuc olabilir..

    Sanirim havuc icindeki..

    Oder???

    YanıtlaSil
  65. merhaba ellerinize sağlık çok güzel
    kestane diyorum ben

    YanıtlaSil
  66. Merhaba sayfanıza canım sevgimin sayfasından ulaştım sanırım çekilişi kaçırdım hayırlısı pasta bence pancarlı sevgiler...

    YanıtlaSil
  67. hosgeldin sevgili derya .
    cekilis uzatildi arkadasim
    ocak ayinin 19 kadar
    tahminde bulunup katilabilirsin sende
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  68. Renginden ötürü pancar veya havuç demek geliyor ablam ama pancarı zaten geçen sefer söylemiştim.
    Bu sefer krema demek istiyorum balım.
    Ama Sevdemin de dediği gibi, bir hakkım olduğu için, kararsız kaldım epey.
    Fakat bilemesem de elbette hiç bir önemi yok, Rabbim senin gibi bir Meleği yüreğime yazmayı nasip eylemiş ya, geri hiç mühim değil benim için...

    YanıtlaSil
  69. çok güzel görünüyor.. Ellerinize sağlık..
    HURMA diye tahmin ediyorum.. Hani şu büyük turuncu olan hurmadan..

    www.annesininmasalperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  70. Ablacım pancar püresi söylenmiştir diye düşünüyorum ilk akla gelen o çünkü alternatif olarak ahududu püresi geldi aklıma..:)

    ELLERİN DERT GÖRMESİN

    YanıtlaSil
  71. merhabalar, pasta muhteşem görünüyor. En başta sevginizi katmışsınız içine orası kesin, elinize, yüreğinize sağlık. benim aklıma ilk gelen bal kabağı oldu, ve havuç-tarçın ikilisi ikinci sırada. merakla bekliyorum umarım doğru tahmindir :) sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  72. Pastanın içinde bol miktarda krema kıvamına elene dek yoğunlaştırılmış meyve var diyorum (havuç,elma veya armut) :) meyve diyince şansım daha bir artacak sanki :)

    YanıtlaSil
  73. Merhaba :) Bence bu pastanın içindeki malzeme bal kabağı, bilmiyorum saçma mı ama tek bir cevap hakkım var ve ben bal kabağı demek istiyorum :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  74. cok düsündüm: bu pastanin icinde ne olabilir???...
    bir cevap hakkimiz oldugu icin, karar vermekte cok zorlandim:)...
    ama karar verdim:

    Blutorange yani Kanportakali

    YanıtlaSil
  75. çoooook merak ediyorum bu güzel hediyeyi kim kazancak :))) çok heyecanlıyım pazar gününü iple çekiyorum

    YanıtlaSil
  76. selamunaleykum ablacim :) mail yazmıştım ulastimi bilmiyorum :/ galiba bi sorun oluor..

    bende bi tahminde bulunuyum :))
    ---> NAR midirki acep?

    öptüm, rabbime emanetsin <3

    YanıtlaSil
  77. ELLERINE SAGLIK CANIM BEN ZATEN BILIYORDUM AMA DEMEDIM :)
    AKILI KIZIMIN YENGESI :)
    ZEYNEP

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle