Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

objektifimden .yürek yarasinin adi


yürek yarasinin adi  …..dil yarasiymis

tüm gece  boyunca düsündüm... diyeceksiniz bana ne cok düsünüyorsun. yada  ben cok sIk dokuyup incemi eliyorum acaba ?? yada hayat benim gözümde cok farkli galiba
yada  cok seviyorum insanlari .
gücümüz yettigi halde bu cimrilik neden  sevgi vermede ?? sevgiye hasret ,sefkate özlem duyan gözlere, yalnizlik icinde kaybolmus  bir yürege,  bir gülümsemek yada ilgi göstermek. Zormu ? bedeli cokmu fazla ki  vermekden kaciyoruz sevgiyi  insanlara..?
 yada tok ne anlar acin haliden derler, tokmuyuz sevgiye biz  doymusmuyuz .? yada kendimizin yasamadigi sevgiyi baskalari neden yasasinmi diyoruz kiskanclikla ?!   oysa hayatta hic birseyin yapamadigini yapar verilen sevgi ..görmeyenin gözü olur onunla  görür. duymayan kulagi olurda onunla isitir .
bu alemden ne kadar yürek götürürsek beraberimiz de ayrilik olmaz .bize ve geride kalana .
yanlizca beklenen zaman olur vuslata   
yine tüm bunlara engel nedir sizce ??
 Basimizin belasi dil varya !!
cok is acar basimiza .ondan dilimizden  kelimeler dökülmeden bizim esirimiz , cikinca ise  dökülenlerin esiri oluruz  biz . yiktigimiz sirca saray konurmu aynen yerine? ne söylense ne yapilsa onarilirmi  unutulurmu yasanan ?? kirdigimiz kalpler ayni sevgiyle atarmi?.
yikmayalim kalpleri,öldürmeyelim sevgileri .yikildiktan sonra sirca saray hersey ayni devam eder görünür insana..
ama hicbirsey ayni degildir aslinda .!
 düsünmeden söylenen sözler hapseder karanliklara.
 hem söyledigimiz kisiyi  hemde bizi
Duygularimiza, öfkemize, ben merkezciligimize gem vursak olurmuyuz kölesi dil denen organin haa ???
vicdanimiz  zincirlerle baglar ömür boyu bizi azaba , zor degil aslinda .
 kendin icin istemedigini baskasina da yapma .
Dökülen dilinden olsun yanliz sevgi ve saygi sinirin da ve onun adina
su gercegi unutmayin ; tek önemli vakit vardir  icinde bulundugunuz an !!
o an en önemli vakittir ,cünki sadece ozaman elimizden bir sey gelebilir yapabiliriz  verebiliriz .
en önemli kisi, kiminle beraberseniz odur  o an ,
zira hic kimse bir baskasiyla bir daha görüsüp görüsemeyecegini bilemez; ve en önemli isi iyilik yapmaktir insanin insana ,cünki insanin bu dünyaya gönderilmesinin sebebi budur .
 bir günün sonunda yikilmis bir gönül birakma ardin da...

vicdan denen yastiga koy basini gönül rahatliyla .

KANDILIMIZ MUBAREK OLSUN ... seveniniz sevdikleriniz cok olsun
bir büyügüm bana demisti ki ..öldügün zaman mezarini kazan bile aglasin
 yüce rabbim böyle bir hayat sürmeyi nasip eylesin bize.
öldügümüzde mezarlikdan ayrilirken dostlar.yürekleri dualari kalsin bizimle

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle