Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yalanci kurvasan


Selamün aleyküm canlar .
kurvasan tarifi ile geldim
öyle uzun uzadiya ugrastirmayan bir tarif ..
gercek kurvasanmi ? elbette hayir ( tabi bu düsünce bence )
cok daha iyi olabilirdi diye düsünüyorum .
 cocuklarimiz icin okula yapilabilir misafir gününe yapilabilir
kahvalti icin hazirlanabilir umarim beyenilir .
500 gr un
40 gr maya
250 ml ilik süt
50 gr tereyag oda isisinda
1 yumurta
tuz
2 kahve kasigi seker

hamurun aralara sürmek icin eritilmis 200 gr tereyag
üzerine sürmek icin
1 yumurta sarisi
2-3 kasik soguk su


hamur icin olan tüm malzemeyi bir kaba alip yoguralim .
makinasi olanlar yine sansli

yogurdugumuz hamurumuzu
mayalanmasi icin bir kenar da agzi kapali olarak bekletelim .iki kati olunca

hafif unlamis tezgahta firin tepsisi ebatin da acalim
icersine erittigimiz tereyagindan  firca yardimi ile bir miktar sürelim

resimdeki sekil gibi katlayalim
üzerine bir bez örtüp yaklasik 20 dakika buzdolabinda bekletelim
bu islemi 3 kez tekrar etmemiz gerekiyor
daha sonra buzdolabindan alip hamuru ikiye bölelim
yaklasik 50 cm cabinda yuvarlak acalim


sekiz esit ücgen parcaya keselim
genis kenarindan kivirarak rulo yapalim .
alttaki resimde görüldügü üzere dilerseniz peynir, dilerseniz nutella koyabilir
yada sade yapabilirsiniz

yagli kagit serilmis firin tepsisine koyalim üzerine yumurta sarisini su ile karistirip firca ile sürelim
tepside 15 dakika daha bekletelim
isitilmis 200 derece firinda yaklasik 20-25 dakika pisirelim

afiyet olsun dualara talibim dostlar hemde cokca

11 Kommentare:

  1. Yalancida olsa harika bir görüntüsü var ben eminim lezzetide aratmiyor mutlaka denicem hic yapmadim Allah razi olsun görüntüler cok isime yarayacak,sevgiler Nürnberg`ten!

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı akşamlar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Bana çok gerçek görünüyor burdan :)

    Ellerine, canına sağlık bir tanem..

    YanıtlaSil
  4. Fazla uğraştırmıyorsa tam benlik o zaman..
    Şua ra hiç elim,kolum kalkmıyor..
    Ellerine sağlık canııııııım..

    YanıtlaSil
  5. terazi kizi hosgeldin sefalar getirdin .Alah c.c. razi olsun .

    aynurum canem benim ellerimden yedirmeyi nasip eylesin yaradan .

    meliham nur yüzlüm Allah c.c. zorlarini kolaylastirsin canim inan sanada dua ettim biraz önce bilgisayri kapatmistim geldim yine actim baktim sen buradasin .
    ya Allah kalpten kalbe yol ,sükürler olsun sana ...
    hayirli geceler olsun ben gideyim misafiriniz o olsun insAllah

    YanıtlaSil
  6. sabah sabah insanın iştahını açacak kadar nefis bir görüntüye sahip
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ellerine emegine saglik canim, cok lezzetli görünüyor.El emegi ve sevgiyle yapilan hersey disarda satilanlardan daha gercek, daha lezzetli ve güzeldir bacim.Ah olsada yesek.firdevs

    YanıtlaSil
  8. Aleyküm salem canım ablammm,
    ellerine sağlık o güzel ellerin dert görmesin nazarlardan korusun Rabbim.
    seviliyorsun ,hasretimsin ...

    YanıtlaSil
  9. ve aleyküm selam

    eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. yalan söyleyeni buysa doğrusunu merak ettim hani ben ama :)
    yanına bir fincancık kahveden başka bişi istemem bak anlaştık mı:)
    o kadar çok severim ki yorumlara bile ondan başladım bilmem anlatabildim mi :)
    ellerine sağlık ablacım yalanı sevmem ama onu ama buna bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. buzluga koyabilirmiyiz

    YanıtlaSil

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle